Ārzemnieku veselības apdrošināšana

If Ārzemnieku veselības apdrošināšanas polise garantē plašāko ar veselības aprūpi saistīto izdevumu segšanu Latvijā un citu Šengenas līguma dalībvalstu teritorijās

Kāpēc izvēlēties If?

Priekšrocības, apdrošinot veselību pie mums

  • Plašs apdrošināšanas segums, nav apakšlimitu transportēšanai, repatriācijai.
  • ​Polise ir spēkā ne tikai Latvijā, bet arī citu Šengenas līguma dalībvalstu teritorijās.
  • Izvēlies sev piemērotāko polises termiņu: 3, 6 vai 12 mēnešus
Piemērota tiem, kas vēlas saņemt vīzu vai uzturēšanās atļauju

Saskaņā ar Ministru Kabineta Noteikumiem Nr. 591 "Ārzemnieku veselības apdrošināšana", lai saņemtu uzturēšanas atļauju Latvijā, ārzemniekam jābūt derīgai ārzemnieku veselības apdrošināšanas polisei.

Laiks apdrošināt veselību

If Ārzemnieku veselības apdrošināšanas polise atlīdzinās izdevumus, kas saistīti ar neatliekamas medicīniskās palīdzības sniegšanu un dzīvībai vai veselībai kritiski bīstama stāvokļa ārstēšanu Latvijā un citu Šengenas līguma dalībvalstu teritorijās. Tāpat ņem vērā, ka šī polise paredz pašrisku – tā ir summa, kuru, notiek negadījumam, segsi Tu pats.

Zobārste veic pacienta mutes stāvokļa pārbaudi

Kas būs apdrošināts?

Apdrošinājuma summa klientiem vecumā līdz 64 gadiem Apdrošinājuma summa klientiem vecumā no 65 līdz 80 gadiem
50 000 € 50 000 €
50 000 € 50 000 €
50 000 € 50 000 €
50 000 € 50 000 €
50 000 € 50 000 €
50 000 € 50 000 €
50 000 € 50 000 €
50 000 € 50 000 €
200 € 200 €
55 € 300 €
50 € 150 €

Apdrošināšanas noteikumi un produkta dokuments

Katrai apdrošināšanas polisei ir saistoši apdrošināšanas noteikumi, saskaņā ar kuriem mēs atlīdzinām zaudējumus pēc negadījuma. Noteikumos uzzini par apdrošinātajiem riskiem, vispārējiem izņēmumiem, apdrošināšanas gadījumiem utt.

Apdrošināšanas noteikumi
​Ārzemnieku veselības apdrošināšanas noteikumi (.pdf 107 KB)
Foreigners’ health insurance terms and conditions (.pdf 105 KB)
Правила страхования здоровья иностранных граждан (.pdf 108 KB)
Vispārīgie apdrošināšanas noteikumi Personu apdrošināšanā TG-PER-LV-20251 (.pdf 5.7 MB)

Atlīdzības pieteikums
Ārzemnieku veselības apdrošināšanas atlīdzības pieteikums (.pdf 72.8 KB)

Noderīga informācija
Kā rīkoties, ja noticis negadījums (.pdf 60 KB)

Biežāk uzdotie jautājumi

Ko darīt, ja noticis negadījums?

Ārstēšanās izdevumi
Ja nepieciešama medicīniskā palīdzība, vērsieties tuvākajā ārstniecības iestādē, kas ir reģistrēta Ārstniecības iestāžu reģistrā, un/vai pie Sertificētas ārstniecības personas. Neatliekamos gadījumos izmantojiet ātrās palīdzības dienestu. Par saņemto medicīnisko palīdzību jānorēķinās pašiem. Ārstniecības iestādē vai no Sertificētas ārstniecības personas noteikti pieprasiet maksājumu apliecinošu dokumentu, kurā norādīts, par ko veikts maksājums, un medicīnisko izrakstu ar diagnozi. Paziņojiet Apdrošināšanas sabiedrībai par negadījuma iestāšanos.

Transportēšanas izdevumi

  • Gadījumā, ja Jums radušies izdevumi, kas ir saistīti ar transportēšanu uz tuvāko ārstniecības iestādi, kurā bija sniegta neatliekamā medicīniskā palīdzība, par saņemtajiem transportēšanas pakalpojumiem jānorēķinās pašiem. Saglabājiet maksājumu apliecinošu dokumentu, kurā norādīts, par ko veikts maksājums. Paziņojiet Apdrošināšanas sabiedrībai par negadījuma iestāšanos.
  • Gadījumā, ja Sertificēta ārstniecības persona uzskata, ka ir nepieciešama Radinieka klātbūtne, ceļa izdevumus, braucienam turp un atpakaļ pie Apdrošinātā, rakstiski jāsaskaņo ar Apdrošināšanas sabiedrību.

Repatriācijas izdevumi

  • Gadījumā, ja Apdrošinātajam ir nepieciešama repatriācija, repatriācijas izdevumus, kā arī izdevumus par nepieciešamo pavadošo ārstniecības personālu, rakstiski jāsaskaņo ar Apdrošināšanas sabiedrību.

Pēc apdrošinātā riska iestāšanās apdrošināšanas sabiedrībai iesniedz:

  • apdrošināšanas atlīdzības pieteikumu;
  • pases kopiju;
  • uzturēšanās atļaujas kopiju;
  • ārstniecības iestādes izraksta no ambulatorās vai stacionārās medicīnas kartes kopiju, kurā norādīta precīza medicīniskā diagnoze;
  • pievienojiet atlīdzības pieteikumam pakalpojuma apmaksu apliecinošo finanšu dokumentu (kases aparāta čeku vai stingrās uzskaites kvīti, kurā minēti pakalpojuma sniedzēja rekvizīti (nosaukums, reģistrācijas numurs, adrese), un saņēmēja personas dati (vārds, uzvārds, personas kods vai dzimšanas datums), pakalpojuma nosaukums, daudzums un cena. Ja čekā nav norādīta minētā informācija, tad nepieciešama kvīts, kurā atrodama trūkstošā informācija);
  • apdrošināšanas atlīdzības pieteikumu un citus nepieciešamos dokumentus var nosūtīt uz Apdrošināšanas sabiedrības e-pastu, faksu, pa pastu uz Apdrošināšanas sabiedrības juridisko adresi, vai iesniegt klātienē Apdrošināšanas sabiedrības birojā.