Kā sazināties ar mums?

Ja radušies jautājumi:
Raksti mums uz info@if.lv
Zvani: 67 338 333


Visērtāk savas polises skati Mans If

Mans If

Piesaki atlīdzību

If Centrālais birojs

If Centrālais birojs

Republikas laukums 2A, Rīga, LV-1010

Svarīgi!
Klienti klātienē apkalpoti netiek. Nepieciešamības gadījumā aicinām zvanīt pa tālruni 67 338 333.

Biznesa klientu apkalpošanas centri

If filiāle Liepājā

Fr.Brīvzemnieka iela 52, Liepāja, LV-3401

If filiāle Valmierā

Rīgas iela 5, Valmiera, LV - 4201

Svarīgi!
Klienti klātienē apkalpoti netiek. Nepieciešamības gadījumā aicinām zvanīt pa tālruni 67 338 333.

Rekvizīti un norēķinu konti

If P&C Insurance AS Latvijas filiāle

Vienotais Reģ.nr. 40103201449
PVN Reģ. Nr. LV40103201449
Juridiskā un faktiskā adrese: Republikas laukums 2A, Rīga, LV-1010

Luminor Bank AS Latvijas filiāle
SWIFT (BIC) kods: RIKOLV2X
EUR norēķinu konts Nr. LV49RIKO0002010098407

AS SEB Banka
SWIFT (BIC) kods: UNLALV2X
EUR norēķinu konts Nr. LV83UNLA0001000261080

AS Swedbank
SWIFT (BIC) kods: HABALV22
EUR norēķinu konts Nr. LV95HABA0001408034800

Sūdzību izskatīšanas kārtība

Klientam ir tiesības vērsties If P&C Insurance AS Latvijas filiālē ar sūdzībām par If P&C Insurance AS Latvijas filiāles sniegtajiem pakalpojumiem vai to nepilnībām un saņemt atbildi pēc būtības.

Sūdzību var iesniegt:

  • Pa pastu, nosūtot vēstuli uz adresi: Republikas laukums 2a, Rīga, LV – 1010;
  • rakstot uz e-pastu: info@if.lv;
  • zvanot pa tālruni 67 338 333

Sūdzībā jānorāda:

  • iesniedzēja vārds un uzvārds (juridiskajai personai - nosaukums);
  • e-pasta adrese vai korespondences adrese (juridiskai personai - juridiskā adrese), ja sūdzība tiek iesniegta papīra formātā;
  • pilnvarotā pārstāvja vārds, uzvārds, korespondences adrese vai e-pasta adrese (ja ir);
  • sūdzības būtība;
  • datums;

Atbildi uz sūdzību If P&C Insurance AS Latvijas filiāle sniedz rakstiski latviešu valodā iespējami īsā termiņā, tomēr ne ilgāk kā 20 dienu laikā.

Ja Klientu neapmierina If P&C Insurance AS Latvijas filiāles sniegtā atbilde, Klientam ir tiesības iesniegt sūdzību:

  1. par sauszemes transportlīdzekļu OCTA apdrošināšanu - Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju birojā (LTAB), adrese: Toma iela 4, Rīga LV – 1003; www.ltab.lv 
  2. par Klienta kā patērētāja tiesību pārkāpumiem - Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC), adrese: Brīvības iela 55, Rīga, LV – 1010; https://www.ptac.gov.lv/lv
  3. Latvijas Apdrošinātāju asociācijas ombudam (Ombuds)*, adrese: Toma iela 4, Rīga, LV-1003; https://www.laa.lv/klientiem/ombuds/
  4. Latvijas Bankā, adrese: K. Valdemāra iela 2A, Rīga, LV-1050; https://www.bank.lv/  

*Ombuds izskata Klientu – fizisku personu – sūdzības par If P&C Insurance AS Latvijas filiāles pieņemto lēmumu par apdrošināšanas atlīdzības izmaksāšanu vai atteikumu to izmaksāt:

  • nelaimes gadījumu, veselības un palīdzības apdrošināšanā, ja apdrošināšanas atlīdzības apmērs nepārsniedz EUR 10 000;
  • īpašuma apdrošināšanā, ja apdrošināšanas atlīdzības apmērs nepārsniedz EUR 200 000;
  • sauszemes transportlīdzekļu apdrošināšanā (KASKO), ja apdrošināšanas atlīdzības apmērs nepārsniedz EUR 50 000;
  • vispārējās civiltiesiskās atbildības apdrošināšanā (izņemot profesionālo civiltiesisko atbildību), ja apdrošināšanas atlīdzības apmērs nepārsniedz EUR 10 000.