Aicināta padalīties receptē, kā izvēlēties darbiniekiem noderīgu polisi, D.Kīta uzsver trīs svarīgus faktorus. Pirmais ir sarunāties ar darbiniekiem, noskaidrot, kā viņi vērtē polisi, ko vajadzētu uzlabot. Otrais - izvēlēties atsaucīgu apdrošinātāju un veidot ciešu sadarbību. Trešais – ņemt vērā gūtās atziņas un pašam uzņēmumam sagatavot savu prasību sarakstu, nevis pieņemt kādu no apdrošinātāja piedāvātajām gatavajām programmām.
"Gadu gaitā mums ir radusies izpratne, kas darbiniekiem ir vajadzīgs, tādēļ izdevies izveidot optimālu grozu. Mūsu nostāja ir tāda, lai darbiniekam pēc iespējas mazāk jāiegulda savi līdzekļi, tāpēc ļoti svarīgi, lai apdrošinātājam ir plašs līgumiestāžu loks. Un, pat ja kādreiz darbiniekam vajadzīga palīdzība medicīnas iestādē, ar kuru nav līguma, If pārstāvji operatīvi noorganizē atlīdzības izmaksu. Ja nu bez čeka tomēr neiztikt, tad nauda parasti tiek atmaksāta ļoti ātri - divu dienu laikā," stāsta VALPRO personāla vadītāja.
"Esam vienojušies ar savu apdrošinātāju If Apdrošināšana, ka reizi mēnesī viņu pārstāvis būs rūpnīcā. Tad mūsu darbinieki var iesniegt čekus un saņemt konsultācijas gan par veselības apdrošināšanu, gan citiem saistītiem jautājumiem. Tas ir ļoti ērti - saņemt pakalpojumu un konsultāciju turpat, savā darba vietā, netērējot dārgo resursu - laiku." Viņa piebilst, ka apdrošinātāja ieinteresētība sniegt pēc iespējas labāku pakalpojumu ir ļoti svarīgs faktors. Tādēļ labi apdrošinātāji paši aptaujā darbiniekus, cenšas risināt viņu nestandarta situācijas un citādi palīdz klientam.