Ceļojumu apdrošināšana pēc negadījuma

Pieteikt atlīdzību

+371 66888833

If palīdzības tālrunis - zvani 24/7

zvaniem no ASV:
+1 954 370 64 04

Nepieciešama medicīniskā palīdzība - ko darīt

Ja ceļojuma laikā nepieciešama profesionāla medicīniskā palīdzība - pēkšņa saslimšana, gūta trauma, vai nepieciešama akūta zobārsta palīdzība - dodies uz tuvāko ārstniecības iestādi, neatliekamos gadījumos izmanto vietējo ātrās palīdzības dienestu.

Ja tavi ārstēšanas izdevumi ir nelieli

  • Vienkāršākais un ātrākais veids ir par saņemto medicīnisko palīdzību norēķināties pašiem. Ārstniecības iestādē noteikti pieprasi maksājumu apliecinošu dokumentu, kurā norādīts, par ko veikts maksājums, un medicīnisko izrakstu ar diagnozi. Saglabā ārsta izrakstīto recepti un čeku par medikamenta iegādi.
  • Pēc atgriešanās Latvijā - aizpildi internetā pieteikumu par zaudējumu atlīdzināšanu.

Ja ārstēšanās izdevumi ir lieli un tavā rīcībā esošie līdzekļi nav pietiekoši

  • Lai norēķinātos par medicīniskajiem pakalpojumiem, zvani uz If palīdzības tālruni +371 66888833 (zvaniem no ASV +1 954 370 64 04), nosauc savu vārdu, uzvārdu, polises numuru, darbības termiņu, un informē par nepieciešamo palīdzību. Pēc polises datu pārbaudes ārstniecības iestādei tiks garantēta pakalpojumu apmaksa.

Transportēšana un repatriācija

Gadījumā, ja ceļojuma laikā gūtas traumas vai slimības rezultātā ir nepieciešama transportēšana, lai atgrieztos atpakaļ mītnes zemē, zvani uz If palīdzības tālruni +371 66888833 (zvaniem no ASV +1 954 370 64 04).

Nāve

Ja ceļojuma laikā iestājusies apdrošinātās personas nāve, nekavējoties sazinies ar mums, zvanot uz If palīdzības tālruni +371 66888833 (zvaniem no ASV +1 954 370 64 04).

Pazudusi, bojāta vai aizkavējusies bagāža - ko darīt

Zaudējumus par bagāžas bojājumiem atlīdzinām, ja tavā ceļojumu apdrošināšanas programmā iekļauts bagāžas nozaudēšanas, bojāšanas vai aizkavēšanās risks.

Bagāžas aizkavēšana

Ja pārvadātāja vainas dēļ bagāžas piegāde ceļojuma galamērķī ir aizkavējusies ilgāk par 4 stundām, pieprasi apliecinājumu par bagāžas aizkavēšanos no pārvadātāja. Ja nepieciešams iegādāties pirmās nepieciešamības preces (drēbes, apavus, higiēnas preces), saglabā maksājumu apliecinošus dokumentus par to iegādi. 

Par izdevumiem, kas radušies saistībā ar bagāžas aizkavēšanos atgriežoties Latvijā, atlīdzības izmaksa nav paredzēta.

Bagāžas bojājums

Ja, ierodoties ceļojuma galamērķī, konstatē, ka bagāža ir bojāta, pieprasi pārvadātājam apliecinājumu par bojātas bagāžas izsniegšanu. Bojātā bagāža, par kuru vēlaties pieprasīt atlīdzību, jāsaglabā un jāiesniedz bojātās bagāžas fotogrāfijas.

Pēc atgriešanās Latvijā - aizpildi internetā pieteikumu par zaudējumu atlīdzināšanu.

Notikušas ceļojuma izmaiņas - ko darīt

Ceļojuma atcelšana

Ja nav iespējams uzsākt ceļojumu:

Ceļojuma pārtraukšana vai aizkavēšanās

Ja nākas atgriezties mājās no ceļojuma ātrāk kā paredzēts, vai, ja sabiedriskais transports nokavējis ierašanos ceļojuma starpposmā, un tu nokavē nākamo reisu:

Esi nodarījis kaitējumu citam vai nepieciešama juridiskā palīdzība - ko darīt

Šie zaudējumi tiks atlīdzināti, ja Jūsu ceļojumu apdrošināšanas programmā iekļauti norādītie riski.

Civiltiesiskās atbildības apdrošināšana

Gadījumā, ja ceļojuma laikā tu nodarīji zaudējumus trešās personas dzīvībai, veselībai vai mantai, piemēram, slēpojot notikusi sadursme ar citu slēpotāju, un tādēļ viņam nepieciešama medicīniskā palīdzība, vai tavs bērns blēņojoties sabojā izstādē mākslas priekšmetu:

  • Nekavējoties informē mūs par notikušo, zvanot uz If palīdzības tālruni +371 66888833 vai rakstot epastu
  • Parūpējieties par zaudējuma faktu un apmēru apliecinošiem dokumentiem, t.sk. cietušās trešās personas vai tās pārstāvju rakstveida iesniegumu par nodarīto zaudējumu.
  • Pēc atgriešanās Latvijā - aizpildi internetā pieteikumu par zaudējumu atlīdzināšanu.

Juridiskā palīdzība

Gadījumā, ja ceļojuma laikā tev nepieciešama juridiskā palīdzība: