If Apdrošināšanas klientu privātuma aizsardzības noteikumi
Privātuma aizsardzība un jūsu personas dati
Izmantojot mūsu kā apdrošinātāja pakalpojumus vai sadarbojoties ar mums citādā veidā, jūs uzticat mums daudz informācijas.
Mēs pret šo informāciju izturamies atbildīgi un apstrādājam jūsu personas datus saskaņā ar privātuma aizsardzības labāko praksi un piemērojamajiem tiesību aktiem, jo īpaši Eiropas Savienības Vispārīgo datu aizsardzības regulu Nr. 2016/679.
Šie Privātuma aizsardzības noteikumi attiecas uz jebkādu jūsu personas datu apstrādi, tostarp informāciju, ko personas sniedz, apmeklējot mūsu tīmekļvietnes, lietotnes vai izmantojot If digitālos pakalpojumus (piemēram, pašapkalpošanās portālu “Mans If”, lietotni “If Mobile Baltics” u. c.), kā arī apstrādājot jūsu kā esošā vai potenciālā klienta, darbinieka, sadarbības partnera u. c. datus.
Kas ir atbildīgs par jūsu personas datiem?
Personas datu pārzinis ir If P&C Insurance AS, reģistrēta Igaunijas Republikas Komercreģistrā ar reģ. Nr. 10100168, juridiskā adrese: Lõõtsa 8a, Tallina, 11415, Igaunija, kuras vārdā Latvijas Republikā darbojas If P&C Insurance AS Latvijas filiāle, reģistrēta Latvijas Republikas Komercreģistrā ar reģ. Nr. 40103201449, juridiskā adrese: Republikas laukums 2A, Rīga, LV-1010, Latvija (tālāk ‑ If jeb mēs).
Ja jums ir kādi jautājumi par jūsu personas datu apstrādi, lūdzu, sazinieties ar mūsu datu aizsardzības speciālistu, rakstot mums, kā norādīts šo noteikumu sadaļā “Kontaktinformācija”.
Jūsu tiesības
Jūsu tiesības un to īstenošana
Mēs vēlamies būt pārredzami attiecībā uz mūsu rīcībā esošajiem jūsu personas datiem un vēlamies būt pārliecināti, ka tie ir precīzi atjaunināti. Ja vēlaties izmantot kādu no tālāk minētajām tiesībām, vienmēr varat sazināties ar mūsu datu aizsardzības speciālistu, rakstot uz e-pastu dpo@if.lv.
Ja vēlaties saņemt mūsu rīcībā esošo jūs personas datu kopiju, tā saukto “datu izrakstu”, lūdzu, sūtiet mums ar drošu elektronisko parakstu parakstītu iesniegumu uz e-pasta adresi dsr@if.lv vai sūtiet pašrocīgi parakstītu vēstuli If P&C Insurance AS Latvijas filiālei, Republikas laukums 2A, Rīga, LV-1010.
Ņemiet vērā, ka mēs vienmēr pirms informācijas sniegšanas pārbaudīsim jūsu identitāti.
Uzzināt vairāk par savām tiesībām vienmēr varat Datu valsts inspekcijas tīmekļvietnē.
Tiesības saņemt informāciju
Jums ir tiesības saņemt informāciju par to, kā mēs apstrādājam jūsu personas datus. Informēšanas pienākumu mēs izpildām, publicējot šos Privātuma aizsardzības noteikumus, kā arī atbildot uz jūsu jautājumiem.
Tiesības uz datu dzēšanu (“tiesības tikt aizmirstam”)
Jums ir tiesības prasīt, lai jūsu personas dati tiktu dzēsti no mūsu sistēmām. Šīs tiesības attiecas uz personas datiem, piemēram, šādos gadījumos:
- mēs glabājam jūsu personas datus, kas mums vairs nav nepieciešami tam nolūkam, kādam mēs tos vācām, piemēram, jūs apdrošināšanas līgums ir izbeigts un jūsu tiesības saņemt apdrošināšanas atlīdzību vairs nepastāv (ir iestājies noilgums);
- jūs atsaucat savu piekrišanu izmantot jūsu personas datus, piemēram, iepriekš esat piekritis tiešā mārketinga ziņu saņemšanai e-pastā vai īsziņās, un vēlāk jūs atsaucat šādu piekrišanu;
- mēs apstrādājam jūsu personas datus, pamatojoties uz leģitīmām interesēm, un jūs uzskatāt, ka mūsu intereses nav svarīgākas par jūsu interesēm un tiesībām, piemēram, gadījumos, kad mēs nosūtām jums mārketinga ziņas;
- esam izmantojuši jūsu personas datus neatbilstoši tiesību aktiem, piemēram, esam uzglabājuši jūsu datus ilgāk nekā nepieciešams;
- mums ir juridisks pienākums dzēst jūsu personas datus, piemēram, gadījumos, kad saskaņā ar tiesību aktiem ir noteikti ierobežojumi, cik ilgi datus drīkst glabāt; vai
- nepastāv neviens juridisks pamats, lai mēs varētu turpināt jūsu personas datu apstrādi.
Ņemiet vērā, ka šīs tiesības ir piemērojamas tikai noteiktos apstākļos, jo mums kā apdrošinātājam saskaņā ar tiesību aktiem, piemēram, saskaņā ar Grāmatvedība likumu, var būt noteikts pienākums uzglabāt polises, rēķinus un citu informāciju (tostarp jūsu personas datus) noteiktu laika periodu. Var būt arī citas situācijas, kad mēs nevaram dzēst jūsu personas datus, piemēram, ja personas dati joprojām ir nepieciešami tam apstrādes nolūkam, kādam dati tika vākti, vai, piemēram, mūsu intereses apstrādāt personas datus ir svarīgāka par jūsu interesēm tos dzēst u. c. Tāpēc, lūdzu, ņemiet vērā, ka uz lielu daļu jūsu datu šīs tiesības var neattiekties. Šādos gadījumos mēs pārtrauksim apstrādāt jūsu personas datus jebkādiem citiem nolūkiem.
Tiesības uz datu labošanu
Jums ir tiesības lūgt mums labot, anonimizēt vai dzēst mūsu rīcībā esošos jūsu personas datus, ja tie ir nepareizi, maldinoši vai nepilnīgi. Jums ir arī tiesības sniegt arī papildu informāciju, ja trūkst kādi būtiski dati.
Tiesības piekļūt personas datiem (tiesības saņemt “datu izrakstu”)
Jums ir tiesības saņemt mūsu rīcībā esošo jūsu personas datu kopiju, kā arī informāciju par to, kā mēs šos datus izmantojam un kādam nolūkam.
Tiesības uz datu pārnesamību
Jums ir tiesības saņemt personas datu, ko esat sniedzis mums, kopiju tādā formātā, kas ļauj šo informāciju nodot citam uzņēmumam vai citai personai. Pēc jūsu pieprasījuma datu kopiju var nosūtīt arī tieši citam uzņēmumam vai citai personai, ja tas tehniski ir iespējams.
Tiesības ierobežot datu apstrādi
Jums ir tiesības prasīt, lai mēs ierobežojam jūsu personas datu apstrādi. Šīs tiesības ir piemērojamas, piemēram, šādās situācijās:
- jūs uzskatāt, ka mūsu rīcībā esošie jūsu personas dati ir neprecīzi, un jūs esat lūdzis mums tos labot;
- apstrāde ir bijusi neatbilstoša tiesību aktiem, un jūs iebilstat pret jūsu personas datu dzēšanu un tās vietā pieprasāt datu izmantošanas ierobežošanu;
- jūsu personas dati mums vairs nav nepieciešami, taču tie nepieciešami jums, lai aizstāvētu savas likumīgās tiesības; vai
- jūs esat iebildis pret jūsu personas datu apstrādi (kā izklāstīts tālāk) un šie iebildumi tiek izskatīti, lai izvērtētu, vai mūsu intereses ir svarīgākas par jūsu interesēm.
Jums ir arī tiesības prasīt, lai mēs pārtrauktu jūsu personas datu apstrādi, kamēr mēs izvērtējam jūsu pieprasījumu.
Tiesības iebilst pret datu apstrādi
Noteiktos apstākļos jums ir tiesības iebilst pret jūsu personas datu izmantošanu. Piemēram, mēs apstrādājam jūsu personas datus mārketinga nolūkos vai jebkurā citā situācijā, kad mēs datus apstrādājam, pamatojoties uz leģitīmām interesēm. Ja jūs iebilstat pret šādu apstrādi, mēs turpināsim apstrādāt jūsu personas datus tikai tad, ja uzskatīsim, ka mūsu intereses ir svarīgākas par jūsu interesēm.
Ņemiet vērā, ka šīs tiesības ir piemērojamas tikai noteiktos apstākļos, jo mums kā apdrošinātājam saskaņā ar tiesību aktiem, piemēram, saskaņā ar Grāmatvedība likumu, var būt noteikts pienākums uzglabāt polises, rēķinus un citu informāciju (tostarp jūsu personas datus) noteiktu laika periodu.
Var būt arī citas situācijas, kad mēs nevaram dzēst jūsu personas datus, piemēram, ja personas dati joprojām ir nepieciešami tam apstrādes nolūkam, kādam dati tika vākti, vai, piemēram, mūsu intereses apstrādāt personas datus ir svarīgāka par jūsu interesēm tos dzēst u. c. Tāpēc, lūdzu, ņemiet vērā, ka uz lielu daļu jūsu datu šīs tiesības var neattiekties. Šādos gadījumos mēs pārtrauksim apstrādāt jūsu personas datus jebkādiem citiem nolūkiem.
Tiesības atteikties no datu apstrādes tiešā mārketinga nolūkos
Jums vienmēr ir tiesības jebkurā laikā iebilst pret jūsu personas datu izmantošanu tiešā mārketinga nolūkiem, tostarp, ja mēs veicam profilēšanu saistībā ar tiešo mārketingu. Ja jūs mums paziņosiet, ka vairs nevēlaties no mums saņemt tiešā mārketinga ziņas, mēs pārtrauksim tās jums sūtīt.
Tiesības iebilst pret automatizētu lēmumu, kas jūs būtiski ietekmē
Jums ir tiesības iebilst pret tādu mūsu lēmumu, kura pamatā ir tikai automatizēta apstrāde, ja tas rada jums tiesiskas sekas vai līdzīgā veidā ievērojami ietekmē jūs. Lūdzu, skatiet šo noteikumu sadaļā “Kā mēs izmantojam jūsu datus automatizētai lēmumu pieņemšanai” kontaktinformāciju un papildu informāciju par to, kā mēs izmantojam automatizētus lēmumus.
Tiesības atsaukt piekrišanu
Ja mēs esam apstrādājuši jūsu personas datus, pamatojoties uz jūsu piekrišanu, jums vienmēr ir tiesības jebkurā laikā atsaukt šo piekrišanu (lūdzu, ņemiet vērā, ka tas neietekmēs personas datu apstrādi, kas veikta pirms atsaukšanas). Ja atsauksiet savu piekrišanu, mēs pārtrauksim apstrādāt jūsu personas datus tam nolūkam, kur datu apstrāde bija pamatota ar jūsu piekrišanu. Tomēr šāda atsaukšana var ietekmēt jūsu iespējas izmantot mūsu apdrošināšanas pakalpojumus.
Tiesības iesniegt sūdzību datu aizsardzības iestādei
Ja uzskatāt, ka esam apstrādājuši jūsu personas datus, neievērojot tiesību aktus datu aizsardzības jomā, jūs varat iesniegt sūdzību Datu valsts inspekcijai, taču mēs aicinām vispirms sazināties ar mums, lai mēs varētu sniegt atbildi uz jūsu sūdzību. Lūdzu, skatiet šo noteikumu sadaļu “Kontaktinformācija”.
Kādus personas datus mēs vācam?
Personas dati, ko mēs vācam, ir atkarīgi no katras atsevišķās situācijas un/vai attiecīgā apdrošināšanas produkta. Personas dati, ko mēs apstrādājam un kas mums tiek sniegti, ir atšķirīgi, ja jūs kā patērētājs esat apdrošinājuma ņēmējs un apdrošinātais, salīdzinot ar situāciju, ja jūs esat apdrošinātais saskaņā ar apdrošināšanas līgumu, ko noslēgusi cita persona jūsu labā (piemēram, jūs esat apdrošinātais saskaņā ar jūsu darba devēja noslēgtu apdrošināšanas līgumu). Tāpat personas dati, ko mēs apstrādājam un kas mums tiek sniegti, ir atšķirīgi atkarībā no tā, vai esat apdrošināšanas brokeris vai uzņēmuma pārstāvis, tīmekļvietnes apmeklētājs, liecinieks, sadarbības partneris, darbinieks vai potenciālais darbinieks. Mēs varam saņemt personas datus arī no oficiāliem reģistriem, piemēram, Ceļu satiksmes drošības direkcijas vai Valsts tehniskās uzraudzības aģentūras reģistra, Zemesgrāmatas, Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja uzturētās Sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas informācijas sistēmas, kā arī no mūsu partneriem vai informācijas tehnoloģiju un mārketinga pakalpojumu uzņēmumiem.
Personas dati visbiežāk ietver šādu informāciju:
- kontaktinformācija;
- dati, kas saistīt ar identifikāciju;
- dati, kas saistīti ar jūsu apdrošināšanas polises vai atlīdzības lietas administrēšanu (tā var ietvert arī medicīniskus vai veselības datus);
- finanšu informācija vai cita informācija, kas saistīta ar riska izvērtēšanu;
- mārketinga ziņu saņemšanas izvēles; vai
- dati par If digitālo pakalpojumu izmantošanu.
Tālāk PDF failā ir norādītas datu kategorijas un datu piemēri, kas palīdzēs jums saprast, kāda veida datus mēs vācam (mēs ļoti reti vācam visus tālāk norādītos datus, tie ir tikai piemēri):
Kādus personas datus mēs vācam (pdf, 666 kb)
Kādi personas dati kādiem nolūkiem tiek izmantoti?
Mēs izmantojam personas datu gandrīz visās mūsu darbībās, jo tas ir priekšnoteikums, lai mēs varētu veikt uzņēmējdarbību un sniegt jums vislabāko iespējamo pakalpojumu. Nolūki, kādiem mēs izmantojam jūsu personas datus, atšķiras atkarībā no mūsu attiecībām ar jums, tostarp no mūsu savstarpējās saziņas veida un pakalpojumiem, ko mēs jums sniedzam.
Galvenie nolūki, kādiem mēs izmantojam personas datus, ir šādi:
A. Saziņa ar jums un citām personām (par saziņu mārketinga nolūkos, lūdzu, skatiet H apakšpunktu tālāk).
B. Izvērtēšanas veikšana un lēmumu pieņemšana (automatizēti un neautomatizēti lēmumi, tostarp veicot profilēšanu) attiecībā uz: i) apdrošināšanas piedāvājumiem un noteikumiem (tostarp riska parakstīšanu) un ii) apdrošināšanas atlīdzību lietām.
C. Apdrošināšanas, atlīdzību izskatīšanas un palīdzības pakalpojumu, kā arī citu produktu un pakalpojumu sniegšana, ko piedāvājam paši vai ko piedāvā mūsu partneri, tostarp remonta un auto evakuācijas pakalpojumi, medicīniskās palīdzība, apdrošināšanas atlīdzību pieteikšana, administrēšana, izvērtēšana un strīdus izskatīšana. Šim nolūkam mēs ierakstām ienākošos un izejošos zvanus, lai fiksētu sniegto informāciju. Dažreiz ir nepieciešams precizēt, kāda informācija sniegta telefonsarunas laikā, piemēram, kas teikts sarunā par atlīdzības lietu vai sarunā par apdrošināšanas līguma noslēgšanu. Šādos gadījumos mums ir jānoklausās saruna, lai noskaidrotu sniegot informāciju. Zvanu ierakstīšana ir nepieciešama arī, lai dokumentētu informāciju, ko apdrošinājuma ņēmējs vai cietušā persona nesniedz citā reproducējamā formātā.
D. Apdrošināšanas prēmiju maksājumu un citu maksājumu administrēšana.
E. Mūsu produktu un pakalpojumu kvalitātes uzlabošana. Šim nolūkam mēs ierakstām ienākošos un izejošos zvanus, lai iegūtu informāciju pakalpojumu un produktu uzlabošanai un darbinieku apmācībai un nodrošinātu uzņēmuma darbības atbilstību tiesību aktu prasībām (piemēram, darbinieka vadītājs var noklausīties darbinieka zvanu, lai sniegtu padomu klientu apkalpošanas uzlabošanai).Šim nolūkam mēs iespēju robežās izmantojam tikai anonimizētus telefonsarunu ierakstus.
F. Noziegumu, tostarp krāpšanas un noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas, novēršana, atklāšana un izmeklēšana, kā arī citu uzņēmējdarbības risku analīze un pārvaldība. Šim nolūkam mēs ierakstām ienākošos un izejošos zvanus, lai fiksētu sniegto informāciju.
G. Pētījumu veikšana un datu analīze, tostarp statistikas apkopošana un datu analīze par mūsu klientiem un citām personām, kuru personas datus mēs vācam, tirgus izpētes veikšana, tajā skaitā klientu apmierinātības aptauju veikšana, un uzņēmuma risku novērtēšana saskaņā ar piemērojamiem tiesību aktiem (tostarp saņemot piekrišanu, ja nepieciešams).
H. Mārketinga ziņu un personalizētas lietotāja pieredzes nodrošināšana: (i) mārketinga ziņu nosūtīšana atbilstoši izvēlēm, ko esat norādījis mums vai mūsu partneriem (mārketinga ziņas var ietvert arī mūsu partneru piedāvātos produktus un pakalpojumus atbilstoši jūsu norādītajām izvēlēm). Mēs varam nosūtīt mārketinga ziņas atbilstoši jūsu norādītajām izvēlēm, izmantojot e-pastu, īsziņas un citas teksta ziņas, pastu vai tālruni; (ii) personalizēta lietotāja pieredzes nodrošināšana, kad izmantojat If digitālos pakalpojumus vai apmeklējat trešo personu tīmekļvietnes vai sociālos medijus, piedāvājot jums pielāgotu informāciju un reklāmu, jūs identifikācijas veikšana If digitālos pakalpojumu izmantošanā. Lai uzzinātu vairāk , lūdzu skatiet šo noteikumu sadaļu “Analītika un mārketinga saziņa”.
I. Mūsu uzņēmējdarbības un infrastruktūras pārvaldīšana un IT drošības nodrošināšana saskaņā ar mūsu iekšējām politikām un procedūrām, tostarp attiecībā uz finansēm un grāmatvedību, rēķinu izrakstīšanu un maksājumu saņemšanu, IT sistēmu darbību, kļūdu izsekošanu klientu apkalpošanas kanālā (tostarp dati par rīcību tiešsaistē, lai pārliecinātos, ka mūsu sistēmas un pakalpojumi darbojas, kā paredzēts), datu un tīmekļvietņu mitināšanu, datu analītiku, darbības nepārtrauktību, lietvedību, dokumentu un drukāšanas pārvaldību, pakalpojumu integritāti un drošību (piemēram, iekšējais audits, incidentu reģistra izveide, brīdināšanas sistēmas).
J. Sūdzību, atsauksmju un pieprasījumu pārvaldīšana, kā arī pieprasījumu izskatīšana par piekļuvi datiem, to labošanu vai citu ar personas datiem saistītu tiesību izmantošanu.
K. Piemērojamo tiesību aktu un normatīvo pienākumu ievērošana, piemēram, tiesību akti attiecībā uz apdrošināšanas veikšanu vai sankcijām; tiesvedības procesusi un tiesas rīkojumi; atbilžu sniegšana uz valsts un pašvaldības iestāžu (tostarp tādu, kas atrodas ārpus jūsu dzīvesvietas valsts) pieprasījumiem.
L. Likumīgo tiesību nodibināšana, īstenošana un aizstāvēšana, lai aizsargātu mūsu un mūsu grupas uzņēmumu vai partneru uzņēmējdarbību, kā arī mūsu un mūsu grupas uzņēmumu vai partneru, jūsu, citu fizisko personu vai trešo pušu tiesības, privātumu, drošību vai īpašumu; tiesiskās aizsardzības līdzekļu izmantošana un mūsu zaudējumu ierobežošana.
M. Pārapdrošināšanas izmantošana. Lielāko daļu risku mēs pārapdrošinājam pie pārapdrošinātājiem un noteiktos gadījumos varam nodot pārapdrošinātājam personas datus, lai veiktu šo risku pārapdrošināšanu vai iesniegtu atlīdzības pieteikumu pārapdrošinātājam.
Tālāk PDF failā ir apkopoti personas datu veidi, kurus nepieciešamības gadījumā izmanto saistībā ar katru iepriekš minēto galveno nolūku. Personas dati šiem nolūkiem tiks apstrādāti tikai tad, ja tas ir saskaņā ar piemērojamiem tiesību aktiem.
Kādi personas dati kādiem nolūkiem tiek izmantoti? (pdf, 210 kb)
Jūsu personas datu apstrādes juridiskais pamats
Juridiskais pamats, uz kuru mēs balstāmies, lai apstrādātu jūsu personas datus, ir atkarīgs no konkrētās izmantošanas veida un mērķa. Lūdzu, ņemiet vērā, ka jums nav pienākuma izpaust mums jūsu personas datus. Tomēr tajos gadījumos, kad apstrādes pamatā ir līguma izpilde, mums ir nepieciešami jūsu dati, lai mēs varētu izpildīt savas saistības. Ja jūs nesniedzat savus personas datus, pastāv risks, ka mēs nespēsim sniegt jums savus pakalpojumus.
Parasti jūsu personas dati mums var būt nepieciešami šādās situācijās:
- lai sagatavotu, noslēgtu vai izpildītu apdrošināšanas līgumu. Piemēram, informācija par apdrošināto īpašumu un jūsu iedzīvi, pirms līguma noslēgšanas sniegtā riska informācija, kā arī jebkura informācija, kas sniegta atlīdzību izskatīšanas procesā, tiek likumīgi apstrādāta, pamatojoties uz šo juridisko pamatu;
- lai ievērotu mūsu vai trešo personu leģitīmās intereses, t. i., ja intereses ir līdzsvarotas. Intereses ir līdzsvarotas, ja esam konstatējuši, ka mums ir leģitīma interese veikt personas datu apstrādi un ka apstrāde ir nepieciešama, lai sasniegtu šo mērķi, kā arī esam konstatējuši, ka mūsu intereses ir svarīgākas par jūsu tiesībām neļaut apstrādāt jūsu datus šim nolūkam. Mēs apstrādājam jūsu datus, balstoties uz šo pamatu, lai novērstu krāpšanu vai nosūtītu jums kā mūsu klientam mārketinga paziņojumus, klientu apmierinātības aptaujas, vai lai uzturētu mūsu IT sistēmu drošību vai, ja tas ir nepieciešams, lai sadarbībā ar mūsu partneriem sniegtu jums ar apdrošināšanu saistītus pakalpojumus;
- lai aizsargātu savas vai citas personas vitāli svarīgas intereses. Kā piemēru var minēt ceļojumu apdrošināšanu, kad mēs apmaināmies ar informāciju ar veselības iestādēm ārvalstīs, ja noticis negadījums un ja nepieciešams veikt medicīniskās manipulācijas;
- lai izpildītu juridisku pienākumu, kas attiecas uz pārzini. Piemēram, mums ir pienākums iesniegt datus par jūsu transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligāto apdrošināšanu Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju birojam;
- ja jūs kā fiziska persona esat devis mums piekrišanu apstrādāt jūsu personas datus, piemēram, esat piekritis Detalizētās analītikas un mērķauditorijas sīkdatnēm.
Tālāk PDF failā ir norādīti galvenie juridiskie pamati, uz kuriem balstāmies, izmantojot jūsu personas datus.
Jūsu personas datu apstrādes juridiskais pamats (pdf, 158 kb)
Cik ilgi mēs glabājam jūsu personas datus?
Mēs glabājam jūsu personas datus tik ilgi, cik nepieciešams, lai (i) sasniegtu mērķus, kādiem tie tika vākti; (ii) izpildītu jūsu apdrošināšanas līgumu vai veiktu pasākumus pirms līguma noslēgšanas, vai (iii) izpildītu mums noteiktus juridisku pienākumus un normatīvajos aktos noteiktās prasības. Jūsu personas datu glabāšanas periods ir atkarīgs, cita starpā, no iespējamajai prasībai piemērojamiem likumiem, grāmatvedības tiesību aktu prasībām un citiem faktoriem.
Nevajadzīgie vai nebūtiskie dati tiek dzēsti vai anonimizēti. Anonimizēti dati var tikt izmantoti statistikas vai citiem likumīgiem uzņēmējdarbības mērķiem. Tā kā šos datus vairs nevar sasaistīt ar jums, tie vairs nav uzskatāmi par personas datiem. Mums ir tiesības glabāt un izmantot šādus anonīmus datus.
Tālāk PDF failā ir norādīts datu glabāšanas laiks attiecībā uz konkrēto apstrādes mērķi:
Cik ilgi mēs glabājam jūsu personas datus? (pdf, 466 kb)
Kā mēs izmantojam jūsu datus automatizētai lēmumu pieņemšanai
Automatizēta lēmumu pieņemšana nozīmē, ka mēs pieņemam lēmumus bez mūsu darbinieku līdzdalības, pamatojoties uz jūsu sniegtajiem vai no citiem avotiem iegūtajiem datiem (lūdzu, skatiet tālāk). Ja šie automatizētie lēmumi var jūs būtiski ietekmēt, mēs vienmēr jūs iepriekš informēsim par automatizētu lēmumu pieņemšanu, protams, arī lūgsim jūsu piekrišanu, ja atbilstoši tiesību aktiem tas ir nepieciešams (piemēram, automatizēti lēmumi veselības apdrošināšanas atlīdzību lietā).
Jūs vienmēr varat sazināties ar mums un lūgt pārskatīt lēmumu, ņemot vērā jebkādu papildu informāciju un apstākļus, ko mums sniedzat.
Mēs izmantojam automatizētu lēmumu pieņemšanu mūsu pārdošanas un atlīdzību izskatīšanas procesos, šādā veidā piedāvājot jums labāku un raitāku apkalpošanu.
Apdrošināšanas produktu pārdošanas process
Apdrošināšanas produktu pārdošanas procesā mēs izmantojam automatizētu lēmumu pieņemšanu. Tas nozīmē, ka jūsu apdrošināšanas prēmiju aprēķina un nosaka algoritms, un mūsu sistēma automātiski informē jūs par apdrošināšanas prēmiju, ko mēs jums piedāvājam.
Automatizēta lēmuma pamatā ir informācija par jums (piemēram, jūsu vecums, dzīvesvieta, iepriekšējie apdrošināšanas līgumi un If izmaksātās apdrošināšanas atlīdzības, dati par jūsu mājsaimniecību vai finanšu dati) un objektu, kuru vēlaties apdrošināt (piemēram, informācija par transportlīdzekli vai ēku no oficiāliem reģistriem, telemātikas dati, transportlīdzekļa ražotāja vai remonta uzņēmuma informācija). Šie dati ietekmē jūsu riska informāciju.
Jūsu dati tiek statistiski analizēta kopā ar visu mūsu klientu riska informāciju. Tā rezultātā algoritms nosaka, vai mēs attiecībā uz jums atkarībā no iepriekš minētās informācijas sagaidām, ka riska iestāšanās iespējamība nākotnē ir lielāka vai mazāka. Jūsu apdrošināšanas prēmija tiek noteikta šādas automatizētas lēmumu pieņemšanas rezultātā, balstoties uz visu informāciju kopumā.
Automatizēta lēmumu pieņemšana var tikt izmantota, lai noteiktu, kādu apdrošināšanas segumu mēs jums piedāvājam. Automatizēts lēmums atkarībā no datiem par jūsu transportlīdzekli vai ēku un jūsu iepriekšējiem apdrošināšanas līgumiem un If izmaksātām apdrošināšanas atlīdzībām var ierobežot jums piedāvāto apdrošināšanas segumu mūsu digitālajos kanālos.
Ja nevēlaties, lai mēs pieņemam automatizētu lēmumu, vai neesat apmierināts ar lēmumu, varat sazināties ar mums, lai tā vietā iegādātos apdrošināšanu ar pārdošanas darbinieka palīdzību, vai lūgt, lai mēs pārskatām lēmumu.
Apdrošināšanas atlīdzību lietu izskatīšana
Mēs izmantojam automatizētu lēmumu pieņemšanu apdrošināšanas atlīdzību lietu izskatīšanas procesā kā daļu no mūsu If digitālajiem pakalpojumiem. Automatizēti lēmumi tiek pieņemti, pamatojoties uz jūsu sniegto informāciju (tostarp fotogrāfijām) un/vai informāciju, kas iegūta no citiem avotiem (piemēram, remonta uzņēmuma informācija). Atkarībā no apdrošināšanas veida var tikt izmantoti dažādi avoti, piemēram, aprēķinātā nozagtā priekšmeta tirgus vērtība vai transportlīdzekļa ražotāja un remonta uzņēmuma aprēķini, kurus var izmantot, lai automātiski noteiktu pareizo apdrošināšanas atlīdzības summu. Lai aprēķinātu un pieņemtu lēmumu apdrošināšanas atlīdzības lietā, If izmanto algoritmus, kuru rezultātā tiek pieņemts lēmums pilnībā vai daļēji kompensēt zaudējumus vai pat noraidīt jūsu prasību. Jūs nevarat iebilst pret šādu automatizētu lēmumu pieņemšanu, tomēr varat sazināties ar mums un lūgt pārskatīt lēmumu apdrošināšanas atlīdzības lietā.
Analītika un mārketinga saziņa
1. Ievads
Mēs varam vākt un analizēt jūsu datus, piemēram, informāciju, kas iegūta, jums apmeklējot mūsu tīmekļvietnes/lietotnes, lai nosūtītu jums ar apdrošināšanu saistītu ziņas un citus ziņojumus, kas jums varētu būt noderīgi, kā arī lai nodrošinātu jums pielāgotu reklāmu un saturu, un lai veiktu mūsu pakalpojumu analīzi.
Lai nodrošinātu šādu saziņu, reklāmu vai veiktu iepriekš minēto analīzi, mēs parasti veicam profilēšanu. Profilēšana nozīmē izprast patērētāju rīcību vai prognozēt paredzamo rīcību un intereses, pamatojoties uz dažādu informāciju, kas mums ir par jums. Mārketingā mēs izmantojam profilus, lai nosūtītu tādas ziņas, kas, mūsuprāt, jums ir visatbilstošākās, un izvairītos no neatbilstošu ziņu vai reklāmas nosūtīšanas vai rādīšanas. Jums ir tiesības iebilst pret profilēšanu saistībā ar tiešo mārketingu. Lūdzu skatiet šīs sadaļas 7. punktu “Piekrišanas atsaukšana un atteikšanās”.
Tā rezultātā mēs varam:
- sūtīt jums pielāgotas elektroniskās un tiešā mārketinga ziņas (balstoties uz piekrišanu, ja tāda ir nepieciešama);
- rādīt pielāgotu saturu mūsu digitālajos pakalpojumos, tīmekļvietnēs/lietotnēs, e-pasta ziņojumos un lietotnēs;
- sniegt atbilstošas reklāmas sociālajos vai citos tiešsaistes medijos vai internetā;
- uzlabot mūsu pakalpojumus, izmantojot analītiku.
2. Datu avoti
Reklāmas un analītikas nolūkiem mēs varam izmantot dažādus mūsu rīcībā esošos datus par jums, kas iegūti no dažādiem avotiem. Lūdzu skatiet šo noteikumu sadaļu “Kādus personas datus mēs vācam?”.
Turklāt mēs izmantojam informāciju, kas savākta, jums apmeklējot mūsu tīmekļvietnes/lietotnes. Šī informācija tiek iegūta, izmantojot sīkdatnes un citus tiešsaistes identifikatorus, atbilstoši jūsu izdarītajām izvēlēm attiecībā uz sīkdatnēm, un saskaņā ar mūsu Sīkdatņu izmatošanas noteikumiem.
Mēs varam saņemt datus arī no saviem partneriem vai uzņēmumiem, kas ar mums sadarbojas, lai sazinātos ar jums un, piemēram, sniegtu apdrošināšanas piedāvājumus.
Sīkāku informāciju skatiet šīs sadaļas 5. punktā “Juridiskais pamats” un 6. punktā “Cik ilgi mēs glabājam jūsu datus”.
3. Reklāmas kanāli un mērķi
3.1 Elektroniskais un tiešais mārketings
Lai pārliecinātos, ka esat pareizi apdrošināts, sniegtu jums vislabāko klientu apkalpošanu un piedāvātu mūsu apdrošināšanas produktus, mēs varam sazināties ar jums, izmantojot dažādus saziņas kanālus, piemēram, tālruni, īsziņas vai e-pastu (balstoties uz piekrišanu, ja tāda ir nepieciešama). Mēs veicam mārketinga saziņu, pamatojoties uz dažādiem faktoriem, piemēram, datiem, kurus esat mums sniedzis, iegādājoties apdrošināšanu, vai datiem, kas mums par jums ir no citiem avotiem. Mēs varam arī sazināties ar jums, ja esat apmeklējis mūsu tīmekļvietnes/lietotnes, vai pamatojoties uz mūsu partneru datiem.
Lai aizsargātu jūsu kā apdrošinātās personas leģitīmu interesi nodrošināt apdrošināšanas seguma nepārtrauktību, tādējādi pasargājot jūs no iespējamiem zaudējumiem apdrošināšanas seguma pārtraukuma gadījumā, paziņojumi par apdrošināšanas līguma termiņa beigām un atgādinājumi noslēgt atkārtotu apdrošināšanas līgumu nav uzskatāmi par mārketinga saziņu.
Lai gan mūsu rīcībā var būt dažāda veida sensitīva informācija, kas saistīta ar jūsu apdrošināšanu un atlīdzību lietām, piemēram, veselības dati, mēs to nekad neizmantosim mārketinga vai reklāmas nolūkos, ja vien jūs neesat to skaidri pieprasījis vai nu tieši mums, vai ar mūsu partneru starpniecību. Mēs arī nekad mārketinga vai reklāmas nolūkos neizmantojam cita veida sensitīvus datus, piemēram, datus par reliģisko piederību, politiskajiem uzskatiem vai seksuālo orientāciju.
Jūs varat arī atteikties no mārketinga saziņas ar mums. Lūdzu, skatiet šīs sadaļas 7. punktu “Piekrišanas atsaukšana un atteikšanās”.
Piemērs
- Ja esat If klients, bet jums nav mūsu mājokļa apdrošināšanas, mēs varam jums sniegt mājokļa apdrošināšanas piedāvājumu, ja uzskatīsim, ka tas jums ir piemērots.
- Sīkāku informāciju skatiet šīs sadaļas 5. punktā “Juridiskais pamats” un 6. punktā “Cik ilgi mēs glabājam jūsu datus”.
3.2 Mūsu digitālo pakalpojumu un tīmekļvietņu/lietotņu satura pielāgošana
Lai nodrošinātu jums vislabāko lietotāja pieredzi, mēs varam izmantot to, ka jūs, piemēram, esat noklikšķinājis uz reklāmas vai mūsu e-pasta vai esat apmeklējis konkrētu saturu mūsu tīmekļvietnēs/lietotnēs. Tas var tikt izmantots, lai nodrošinātu jums personalizētu saturu. Jums var tikt parādīts attēls vai saturs mūsu tīmekļvietnēs/lietotnēs, pamatojoties uz jūsu rīcību vai vajadzībām. Mēs uzskatām, ka tas jums ir noderīgi.
Piemēri
1. piemērs:
- Lai jums kā mājokļa apdrošināšanas klientam If sniegtu lietderīgu informāciju, mēs varam jums parādīt pielāgotu saturu par mājokļa apdrošināšanu, piesakoties pašapkalpošanās portālā “MansIf”.
- Ja esat klients, kuram ir OCTA apdrošināšana, bet nav Kasko apdrošināšana, mēs varam sniegt jums pielāgotu saturu par Kasko produktu.
2. piemērs:
Ja jums kā klientam ir gada maksājums par apdrošināšanu, mēs varam izmantot mūsu digitālos kanālus, lai jūs informētu par iespēju veikt ikmēneša maksājumus.
3. piemērs:
Ja noklikšķināt uz kādas no mūsu reklāmām un apmeklējat mūsu tīmekļvietnes/lietotnes, iespējams, redzēsiet personalizētu tīmekļa saturu. Mēs izmantojam tikai datus, pamatojoties uz reklāmu, uz kuras esat noklikšķinājis, un tīmeklvientes, lietotnes vai cita medija, no kura esat nācis.
Sīkāku informāciju skatiet šīs sadaļas 5. punktā “Juridiskais pamats” un 6. punktā “Cik ilgi mēs glabājam jūsu datus”.
3.3 Reklāma sociālo mediju platformās
Mēs ievietojam reklāmas sociālajos tīklos un izmantojam mērķauditorijas grupas, lai varētu jums piedāvāt reklāmas un saturu, kas, mūsuprāt, jums ir piemērots.
Lai gan mūsu rīcībā var būt sensitīva informācija par jums saistībā ar jūsu apdrošināšanu un apdrošināšanas atlīdzībām, piemēram, veselības dati, mēs to nekad neizmantosim reklāmām sociālajos tīklos. Mēs arī nekad nesaņemam no sociālajiem medijiem un neizmantojam mārketinga vai reklāmas nolūkos jebkāda cita veida sensitīvus datus, piemēram, datus par reliģisko piederību, politiskajiem uzskatiem vai seksuālo orientāciju, pat ja sociālie mediji ir izveidojuši mērķauditorijas grupas, pamatojoties uz sensitīviem datiem.
3.3.1 If izveidotās mērķauditorijas grupas
Izvietojot reklāmu sociālajos mēdijos, mēs cenšamies jums piedāvāt atbilstošu reklāmu, pamatojoties uz jūsu kā klienta vai potenciālā klienta attiecībām ar mums.
Mēs izveidojam mērķauditorijas grupas reklāmai sociālajos medijos, pamatojoties uz mūsu rīcībā esošajiem datiem par jums. Tie, piemēram, varētu būt dati par jūsu iegādāto apdrošināšanu vai dati par mūsu tīmekļvietnes/lietotnes apmeklējumu, pamatojoties uz sīkdatnēm vai citiem tiešsaistes identifikatoriem.
Mēs izmantojam minimālu skaitu personas identifikatoru, lai identificētu jūs dažādos sociālajos medijos. Tie ir identifikatori, kurus jūs jau esat norādījis sociālajiem medijiem. Mēs sociālajiem medijiem sniedzam tikai minimāli nepieciešamos datus, piemēram, vārdu un e-pasta adresi. Mēs nekad nedalāmies ar informāciju par to, kā esam izvēlējušies mērķauditorijas grupu, lai rādītu jums reklāmu. Dati par izveidotajām mērķauditorijas grupām tiek aizsargāti, izmantojot kriptogrāfiskās jaucējfunkcijas. Tas tiek darīts, lai nodrošinātu datu aizsardzību to pārsūtīšanas laikā no If uz sociālo mediju. Sociālo mediju platformas apstrādā datus tikai If vārdā, un tām nav atļauts izmantot mūsu klientu datus citiem mērķiem kā tikai mūsu reklāmas parādīšanai.
Lietotāju, kuri vairs nepieder konkrētai mērķauditorijas grupai, izslēgšana tiek veikta tādā pat veidā. Dati tiek atjaunoti katru dienu..
Piemēri:
- Jums ir jauna automašīna, attiecībā uz kuru ir iegādāta pamata apdrošināšana. Mēs uzskatām, ka, tā kā jūsu automašīna ir jauna, jūsu interesēs ir redzēt informāciju par priekšrocībām, kādas ir mūsu augstāka līmeņa apdrošināšanai.
- Jūs nesen apdrošinājāt savu suni, mēs centīsimies izslēgt jūs no mērķauditorijas grupas reklāmām par suņu apdrošināšanu.
3.3.2 Sociālo mediju izveidotās mērķauditorijas grupas
Mēs varam arī izvietot reklāmu mērķauditorijas grupām, pamatojoties uz sociālo mediju platformas rīcībā esošajiem un kontrolētajiem datiem. Tie var būt tādi dati kā vecums, dzimums, intereses u. c. atkarībā no tā, kādi dati ir sociālo mediju platformas rīcībā.
Saskaņā ar dažādu sociālo mediju privātuma aizsardzības noteikumiem sociālie mediji apkopo dažādus datus par savas platformas lietotājiem. Sociālie mediji var iedalīt jūs konkrētā mērķauditorijas grupā, pamatojoties uz dažādām īpašībām. Sociālie mediji piedāvā mums dažādas reklāmas iespējas šīm mērķauditorijas grupām.
- Ja mēs pieņemam, ka neesat klients, bet piederat kādai noteiktai mērķauditorijas grupai, kas mūs interesē, mēs varam jūs iepazīstināt ar produktu, kas, mūsuprāt, jūs interesē.
- Mūsu reklāmas tiek rādītas tikai mūsu izvēlētajai mērķauditorijas grupai. Mums nav informācijas par šajā mērķauditorijas grupā iekļauto personu identitāti. Taču, ja jūs noklikšķināt uz mūsu reklāmas un apmeklējat mūsu tīmekļvietnes/lietotnes, mēs varam saņemt ierobežotu informāciju par jums.
Piemēri
- Ja izrādāt interesi par ceļošanu, piemēram, pievienojoties Facebook ceļojumu grupai vai noklikšķinot uz Facebook reklāmas par ceļojumiem, jums var tikt parādīta mūsu ceļojumu apdrošināšanas reklāma.
- Ja pēdējā laikā esat izrādījis interesi par Facebook grupām, kurās ir informācija saistībā ar mājokļa remontu vai iegādi, iespējams, jums var tikt parādīta mūsu mājokļu apdrošināšanas reklāma.
3.3.3 Mērķauditorijas atlase, pamatojoties uz datiem par rīcību tiešsaistē, kas savākti, izmantojot pikseļus vai citus tiešsaistes identifikatorus mūsu tīmekļvietnēs/lietotnēs
Lai identificētu jūs kā mūsu tīmekļvietnes apmeklētāju dažādos sociālajos medijos, tiek izmantoti pikseļu dati, izsekošanas skripti un citi tiešsaistes identifikatori (bet tikai tad, ja esat piekritis Reklāmas un mērķauditorijas sīkdatnēm). Datu vākšanu veic attiecīgās sociālo mediju platformas uzturētie serveri. Mēs nepievienojam personu identificējošus datus izsekošanas skriptiem kā daļu no datu vākšanas mūsu tīmekļvietnēs/lietotnēs. Tomēr sociālo mediju platformu pakalpojumu sniedzēji var izmantot identifikatorus, ko tie ģenerē kā daļu no datiem, kas savākti ar izsekošanas skriptiem. Sociālo mediju platformu pakalpojumu sniedzēji var savienot šādus identifikatorus ar jums kā sociālo mediju platformas lietotāju. To mēs nevaram ietekmēt, un šādu identifikatoru un citu savākto datu izmantošana ir aprakstīta attiecīgās sociālo mediju platformas privātuma aizsardzības noteikumos (sk. tālāk norādītās saites). Pamatojoties uz pikseļu datiem, izsekošanas skriptiem un citiem tiešsaistes identifikatoriem, mēs varam izveidot mērķauditorijas grupas dažādās sociālo mediju platformās, ņemot vērā savāktos datus par rīcību tiešsaistē, piemēram, konkrētas lapas apmeklējumu, aprēķināto apdrošināšanas cenu utt. Pēc tam mēs varam aktivizēt un parādīt jums reklāmu. Lai uzzinātu vairāk par to, kas ir pikseļi un kā tie tiek izmantoti, skatiet mūsu Sīkdatņu izmantošanas noteikumus.
Piemēri:
- Ja esat izrādījis interesi par mūsu mājdzīvnieku apdrošināšanu, pārlūkojot mūsu tīmekļvietnes/lietotnes, un esat piekritis Reklāmas un mērķauditorijas sīkdatnēm, mēs varam parādīt ar mājdzīvnieku apdrošināšanu saistītu reklāmu jūsu privātajā Instagram plūsmā.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs nekādā veidā nevaram ietekmēt to, kā sociālo mediju platformas vāc datus par jums un tieši kuri lietotāji tiek iekļauti dažādās mērķauditorijas grupās. Tomēr mēs reklāmām izvēlamies tikai tās mērķauditorijas grupas, kuras, mūsuprāt, ir izveidotas, pamatojoties uz datiem, kurus jūs paši esat snieguši sociālajiem medijiem. Lai iegūtu plašāku informāciju par to, kā sociālie mediji vāc jūsu datus un veido mērķauditorijas grupas, tostarp, ja vēlaties uzzināt par datu apstrādes juridisko pamatu, lūdzu skatiet attiecīgā sociālā tīkla privātuma aizsardzības noteikumus. Šeit jūs varat apskatīt dažus no tiem:
Facebook privātuma aizsardzības noteikumi
Instagram privātuma aizsardzības noteikumi
LinkedIn privātuma aizsardzības noteikumi
YouTube privātuma aizsardzības noteikumi
3.4 Reklāma internetā (reklāma tiešsaistē kopumā)
Mēs reklamējamies tiešsaistes medijos un izmantojam mērķauditorijas grupas, lai varētu jums piedāvāt reklāmas un saturu, kas, mūsuprāt, jums ir piemērots.
Lai gan mūsu rīcībā var būt dažāda veida sensitīva informācija par jums, kas saistīta ar jūsu apdrošināšanu un apdrošināšanas atlīdzību pieteikumiem, piemēram, par grūtniecību vai veselības stāvokli, mēs to nekad neizmantosim reklāmām tiešsaistē. Mēs arī nekad neizmantojam mārketinga vai reklāmas nolūkos jebkāda cita veida sensitīvus datus, piemēram, datus par reliģisko piederību, politiskajiem uzskatiem vai seksuālo orientāciju, pat ja tie ir pieejami sociālajos medijos
3.4.1. If izveidotās mērķauditorijas grupas, pamatojoties uz jūsu rīcību tiešsaistē mūsu tīmekļvietnēs/lietotnēs
Reklamējoties tiešsaistes medijos, piemēram, ar Google reklāmas tīkla palīdzību, mēs cenšamies jums piedāvāt atbilstošas reklāmas, pamatojoties uz jūsu kā klienta vai potenciālā klienta attiecībām ar mums. Mēs balstāmies uz datiem par jūs rīcību mūsu tīmekļvietņu/lietotņu apmeklējuma laikā, apkopojot šos datus ar sīkdatņu vai citu tiešsaistes identifikatoru palīdzību. Šāda veida datus tiešsaistes mediju reklāmās izmantojam tikai tad, ja esat piekritis Reklāmas un mērķauditorijas sīkdatnēm. Mērķauditorijas grupās mēs neiekļaujam datus, kas identificē jūs tieši. Mūsu izmantotajiem tiešsaistes reklāmas pakalpojumu sniedzējiem, tostarp Google, informāciju, ko esam viņiem par jums snieguši, nav atļauts izmantot citiem mērķiem kā tikai mūsu reklāmas parādīšanai jums.
Piemēri:
- Ja esat izrādījis interesi par mūsu motociklu apdrošināšanu, pārlūkojot mūsu tīmekļvietnes/lietotnes, un esat piekritis Reklāmas un mērķauditorijas sīkdatnēm, iespējams, jums tiešsaistes medijos var tikt parādīta mūsu motociklu apdrošināšanas reklāma. Tas tiek darīts, jo uzskatām, ka tas ir jūsu interesēs.
- Jūs nesen apdrošinātāja savu kaķi mūsu interneta veikalā, mēs centīsimies izslēgt jūs no mērķauditorijas grupas, kas izveidota reklāmām par mājdzīvnieku apdrošināšanu.
3.4.2. If izveidotās mērķauditorijas grupas, pamatojoties uz citu mūsu rīcībā esošo informāciju par jums
Reklāmām tiešsaistes medijos mēs varam izveidot mērķauditorijas grupas, pamatojoties uz citu informāciju par jums, piemēram, jūsu apdrošināšanu un jums kā klientu. Dati par mērķauditorijas grupās iekļautajiem personām tiek aizsargāti, izmantojot kriptogrāfiskās jaucējfunkcijas. Tas tiek darīts, lai nodrošinātu datu aizsardzību to pārsūtīšanas laikā no If uz sociālo mediju pakalpojumu sniedzēju. Sociālo mediju pakalpojumu sniedzējiem nav atļauts izmantot mūsu sniegto informāciju citiem mērķiem kā tikai mūsu reklāmas parādīšanai jums.
Piemērs:
- Jūs esat apdrošinājis māju, bet neesat apdrošinājis iedzīvi. Mēs uzskatām, ka jūsu interesēs ir parādīt jums mūsu ar mājokļa apdrošināšanu saistītās reklāmas.
3.4.3. If izveidotās mērķauditorijas grupas, pamatojoties uz datiem par jūsu rīcību tiešsaistē mūsu tīmekļvietnēs/lietotnēs kopā ar citu mūsu rīcībā esošo informāciju par jums
Mēs varam izveidot arī mērķauditorijas grupas, apvienojot citu mūsu rīcībā esošo informāciju par jums ar datiem par rīcību tiešsaistē, bet tikai tad, ja esat piekritis Detalizētās analītikas un mērķauditorijas sīkdatnēm. Mēs nenododam sociālo mediju pakalpojumu sniedzējiem tieši identificējumus datus. Sociālo mediju pakalpojumu sniedzējiem nav atļauts izmantot mūsu sniegto informāciju citiem mērķiem kā tikai mūsu reklāmas parādīšanai jums.
Piemērs:
- Ja nesen apdrošinājāt savu motociklu, sazinoties ar mūsu darbinieku pa tālruni, mēs varam izmantot šo informāciju, lai izslēgtu jūs no mērķauditorijas grupas, kas izveidota reklāmām par motociklu apdrošināšanu.
3.4.4. Google vai citu tiešsaistes mediju pakalpojumu sniedzēju izveidotās mērķauditorijas grupas
Ja mēs pieņemam, ka neesat klients, bet piederat kādai noteiktai mērķauditorijas grupai, kas mūs interesē, mēs varam jūs iepazīstināt ar produktu, kas, mūsuprāt, jūs interesē.
Google ir viens no lielākajiem tiešsaistes reklāmas kanāliem. Saskaņā ar Google privātuma aizsardzības noteikumiem Google apkopo dažādus datus par jums kā savas platformas lietotāju. Google var iekļaut jūs kādā noteiktā mērķauditorijas grupā, pamatojoties uz to, kas pēc Google domām jūs interesē. Šīs kategorijas pēc tam ir pieejamas mums reklamēšanai. Tādējādi jums var tikt rādītas mūsu reklāmas, piemēram, ziņu portālos.
Mūsu reklāmas tiek rādītas tikai mūsu izvēlētajai mērķauditorijas grupai. Mums nav informācijas par šajā mērķauditorijas grupā iekļauto personu identitāti. Tikai tad, ja jūs noklikšķināt uz mūsu reklāmas un apmeklējat mūsu tīmekļvietnes/lietotnes, mēs varam saņemt ierobežotu informāciju par jums.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs nekādā veidā nevaram ietekmēt to, kā Google vāc datus par jums, vai kā tiek veidotas mērķauditorijas grupas. Tomēr mēs reklāmām izvēlamies tikai tās mērķauditorijas grupas, kuras, mūsuprāt, ir izveidotas, pamatojoties uz datiem, kurus jūs paši esat snieguši Google, vai arī ja mums ir iemesls uzskatīt, ka Google ir likumīgs pamats izmantot šos datus reklāmai. Lai iegūtu plašāku informāciju par to, kā Google vai, piemēram, ziņu portāli, vāc jūsu datus un veido mērķauditorijas grupas, tostarp, ja vēlaties uzzināt par datu apstrādes juridisko pamatu, lūdzu skatiet attiecīgā medija privātuma aizsardzības noteikumus. Šeit jūs varat apskatīt dažus no tiem:
Google privātuma aizsardzības noteikumi
Delfi noteikumi par personas datu apstrādi
4. Analītika un pārskati
Analītikas un pārskatu sagatavošanas vispārējais mērķis ir sniegt izpratni par mūsu uzņēmējdarbības attīstību, lai uzlabotu mūsu produktus un pakalpojumus, kas paredzēti jums kā klientam. Mēs arī uzraugām galvenās mūsu uzņēmējdarbības jomas, lai sniegtu svarīgu informāciju par uzņēmumu vadībai un personām, kas ir atbildīgas par uzņēmējdarbību.
Mūsu analītiskā procesa rezultāts ir statistiska un neatklāj jūsu personas datus plašākam darbinieku lokam. Personas datu apstrāde ir stingri ierobežota un to veic tikai analītiķi, kuriem dati ir nepieciešami tehniskiem nolūkiem, lai apvienotu tos no dažādiem avotiem. Visi personas dati, pirms tie tiek izpausti citiem mūsu darbiniekiem, tiek anonimizēti vai pseidonimizēti saskaņā ar datu minimizēšanas principu.
Tipiskas pārskatu sagatavošanas jomas ir pārdošana, apdrošināšanas atlīdzības, klientu apkalpošana, produktu un klientu portfelis un finanšu pārskati. Vienus un tos pašus datus, kas ir raksturīgi vienai jomai, var izmantot arī kopā ar citas jomas datiem. Piemēram, informācija par apdrošināšanas atlīdzībām tiks iekļauta arī finanšu pārskatos.
4.1 Uzraudzība un ziņošana par klientu rīcības tiešsaistē veidiem apjomu
Pārdošana
Mēs apkopojam anonimizētus vai pseidonimizētus datus par klientu pieredzi un dažādām secīgām vai saistītām darbībām, kā rezultātā tiek iegādāta apdrošināšana. Mēs veidojam pārskatus, lai gūtu ieskatu un labāk izprastu mūsu klientu vēlmes, un lai saviem klientiem nodrošinātu vēl labāku digitālo pieredzi.
Piemērs
Pārskatos tiek iekļauta informācija par apdrošināšanas līgumiem, kas noslēgti, veicot cenu aprēķinu mūsu pašapkalpošanās kanālā tiešsaistē. Mēs pārskatos iekļaujam arī informāciju par apdrošināšanas līgumiem, kur cena aprēķināta mūsu pašapkalpošanās kanālā tiešsaistē, bet pats līgums noslēgts, izmantojot mūsu zvanu centru vai kādu no mūsu partneriem. Lai to panāktu, mēs apvienojam datus par klienta rīcību tiešsaistē ar datiem par to, kur tika pabeigta apdrošināšanas iegāde. Informācija tiek apvienota, pamatojoties uz novērotajiem datiem, un rezultāts tiek parādīts tikai apkopotā veidā, kas nozīmē, ka pārskats ir pieejams tikai kā kopsavilkuma informācija par pārdošanu un kanāliem un tas nesatur personas datus.
Klientu pašapkalpošanās izmantošana (piemēram, apdrošināšanas iegāde un atlīdzību pieteikšana tiešsaistē).
Lai iegūtu informāciju par digitālā pašapkalpošanās kanāla darbību un to, cik labi mūsu klienti paši pārvalda savu apdrošināšanu, piemēram, veic izmaiņas profilā, izvēlas maksājuma veidu, piesaka apdrošināšanas atlīdzības u.c., mēs apstrādājam datus un sagatavojam pārskatus, un identificējam problemātiskās jomas un klientu vajadzības, lai, pamatojoties uz to, uzlabotu mūsu pakalpojumus.
Piemērs
Mēs apkopojam datus par klientu nepabeigtajām darbībām mūsu pašapkalpošanās vidē. Izvērtējot šos apkopotos datus par klientu rīcības modeļiem, mēs varam uzlabot savus pakalpojumus.
Funkciju izstrādes un izveides atbalsts
Lai veiktu labojumus vai uzlabotu mūsu digitālos pakalpojumus kopumā, piemēram, tīmekļvietnes/lietotnes vai lietotni “If Mobile Baltics”, mēs analizējam to izmantojamību, apkopojot un apstrādājot datus par rīcību tiešsaistē, kā arī apkopojot tiešas atsauksmes no klientiem, izmantojot aptaujas un vērtējumus. Mēs varam arī lūgt jums aizpildīt aptauju pēc saziņas ar mums.
Mēs izmantojam mākslīgā intelekta algoritma rīku, lai analizētu pārdošanas zvanus uz mūsu zvanu centru, un lai gūtu labāku priekšstatu par to, kas klientu apmierina vai neapmierina klientu apkalpošanas zvana laikā. Mēs izmantojam anonīmu sarunas atšifrējumu analīzei, balstoties uz to, kādi vārdi tiek lietoti sarunā. Analīzes mērķis ir uzlabot mūsu klientu apkalpošanu kopumā.
Piemērs
Ja sniegsiet atbildes uz aptauju, pamatojoties uz savu pieredzi ar mūsu tīmekļvietnes izmantošanu, mēs vēlāk veiksim anonīmu analīzi. Ja informēsiet par negatīvu pieredzi saistībā ar kādu konkrētu vietnes funkciju, mēs varam izmantot šo informāciju, lai aplūkotu jūsu rīcību tiešsaistē un identificētu šķēršļus, neparastu darbību ilgumu un neloģisku darbību secību. Tas palīdz mums uzlabot mūsu tīmekļvietni.
Tas attiecas arī uz gadījumiem, kad sniedzat mums atbildes uz aptauju saistībā ar apdrošināšanas atlīdzību lietas izskatīšanu. Visi mūsu analizētie dati ir vispārināti un neietver identificējamus personu datus.
Mēs izmantojam Hotjar pakalpojumu, lai labāk izprastu lietotāju vajadzības un optimizētu pakalpojumus un lietotāju pieredzi. Hotjar ir tehnoloģiju pakalpojums, kas palīdz mums labāk izprast mūsu lietotāju pieredzi (piemēram, cik daudz laika klienti pavada tīmekļvietnēs un tieši kurās vietnēs, uz kurām saitēm viņi izvēlas noklikšķināt), un tas palīdz mums veidot un uzturēt mūsu pakalpojumu, pamatojoties uz lietotāju atsauksmes. Hotjar izmanto sīkdatnes un citas tehnoloģijas, lai apkopotu datus par mūsu lietotāju rīcību un viņu ierīcēm. Hotjar ar līgumu aizliegts pārdot jebkādus mūsu vārdā savāktos datus vai nodot tos citām personām.
4.2 Finanšu un vadības atskaites
Mēs analizējam tiešsaistes pārdošanas un apdrošināšanas atlīdzību datus, kā arī citu par jums savākto informāciju, lai gūtu pārskatu par If uzņēmējdarbības rezultātiem un varētu iesniegt finanšu datus uzraudzības iestādēm. Atskaites tiek izmantotas arī If vadības pārskatu sagatavošanai, lai sekotu līdzi galvenajiem uzņēmējdarbības rādītājiem. Pārskatos dati tiek iekļauti apkopotā veidā.
If P&C Insurance AS kā nedzīvības apdrošinātājam, kas darbojas finanšu nozarē, ir juridisks pienākums iesniegt finanšu uzraudzības iestādēm pārskatus par uzņēmējdarbības un finanšu rādītājiem Turklāt mēs sekojam līdzi galvenajām mūsu uzņēmējdarbības jomām, sagatavojam pārskatus un veicam analīzi, pamatojoties uz mūsu klientu datiem. Tas ļauj mums datos balstītā veidā attīstīt mūsu uzņēmējdarbību, uzlabot klientu apkalpošanu, sistēmas un darbības. Informācija par jums kā klientu un dati par apdrošināšanas līgumiem un apdrošināšanas atlīdzībām tiek izmantoti, lai iegūtu šīs atskaites, kas pēc savas būtības ir statistiska rakstura un nesatur identificējamus personu datus.
Piemērs
Ja iegādājaties mājokļa apdrošināšanu, izmantojot mūsu tīmekļvietni, dati, kas saistīti ar jūsu iegādāto produktu, tiks atspoguļoti mūsu pārdošanas atskaitēs. Jūsu pirkuma dati ir arī daļa no If darbības rezultātiem, kas tiek atspoguļoti finanšu pārskatos, tostarp ziņojumos par iespējamām apdrošināšanas atlīdzībām. Mēs varam izmantot šos datus arī, lai analizētu mūsu tirgus daļas lielumu.
5. Juridiskais pamats
Mēs apstrādājam, glabājam un izmantojam datus, pamatojoties uz dažādiem juridiskajiem pamatiem, kas minēti tālāk, un tiem, kas aprakstīti šīs sadaļas 3. punktā “Reklāmas kanāli un mērķi” un 4. punktā “Analītika un pārskati”:
- leģitīmās intereses;
- jūsu sniegtās piekrišanas:
- mūsu sīkdatņu iestatījumiem un citiem tiešsaistes identifikatoriem;
- mūsu partneriem, lai tie dalītos datos ar mums;
- sociālo mediju platformām vai tiešsaistes medijiem;
- mūsu elektroniskajam un tiešajam mārketingam;
- juridisks pienākums.
5.1 Elektroniskās un tiešā mārketinga juridiskais pamats (saistīts ar šo noteikumu 3.1. sadaļu)
Leģitīmās intereses
Ja esat mūsu klients, mēs, pamatojoties uz jūsu esošajām attiecībām ar mums, nosūtīsim jums mārketinga ziņas pa e-pastu, ar īsziņām vai parādīsim to kā reklāmu, bet mēs jums nesūtīsim mārketinga ziņas, ja būsiet atteicies no to saņemšanas.
Ja esat apmeklējis mūsu tīmekļvietnes/lietotnes un aprēķinājis apdrošināšanas cenu mūsu interneta veikalā, bet neesat pabeidzis pirkumu, mēs varam ar jums sazināties pa e-pastu vai tālruni, vai ar īsziņām. Tā ir daļa no mūsu kvalitātes nodrošināšanas un proaktīvas klientu apkalpošanas. Mēs sazināmies ar jums, pamatojoties uz informāciju, ko esat mums iepriekš sniedzis (bet tikai tad, ja neesat atteicies no saziņas mārketinga nolūkos).
Piekrišana
Ja neesat mūsu klients, vairumā gadījumu apstrādes juridiskais pamats ir jūsu sniegtā piekrišana(sk. šīs sadaļas ii a) un ii d) punktu), ko esat mums sniedzis, izmantojot dažādus saziņas kanālus, piemēram, piekrišana sīkdatņu izmantošanai vai piekrišana saziņai mārketinga nolūkos.
Iespējams, ka esat sniedzis piekrišanu mūsu partneriem (sk. šīs sadaļas ii b) punktu), ka tie var dalīties datos ar mums noteiktiem mērķiem, tostarp mārketinga vajadzībām. Piemēram, ja esat profesionālas asociācijas biedrs, kas ir If partneris, mēs varam ar jums sazināties, lai piedāvātu jums apdrošināšanu saskaņā ar partnera līguma nosacījumiem.
5.2 Juridiskais pamats mūsu digitālo pakalpojumu un tīmekļvietņu/lietotņu satura pielāgošanai (saistīts ar šīs sadaļas 3.2. punktu)
Leģitīmās intereses
Ja izmantojat If digitālos pakalpojumus un redzat pielāgotu saturu, mēs to parasti nodrošinām, pamatojoties uz mūsu leģitīmajām interesēm sniegt jums atbilstošu informāciju. Papildu leģitīmajām interesēm mums dažreiz ir jāpielāgo saturs juridisku prasību dēļ (Apdrošināšanas līguma likums, Apdrošināšanas un pārapdrošināšanas izplatīšanas likums).
Piekrišana
Atkārtoti izmantojot If digitālos pakalpojumus, jums tiek piedāvāts pielāgots saturs. Pielāgotu saturu jūs redzēsiet tikai tad, ja būsiet piekritis Detalizētās analītikas un mērķauditorijas sīkdatnēm.
5.3 Juridiskais pamats reklāmai sociālajos medijos un reklāmai tiešsaistē kopumā (saistīts ar šīs sadaļas 3. un 3.4. punktu)
Leģitīmās intereses
Mēs izveidojam mērķauditorijas grupas reklāmai, pamatojoties uz mūsu rīcībā esošajiem datiem par jums kā mūsu esošo klientu. Tie var būt dati par jūsu iegādāto apdrošināšanu vai dati par mūsu tīmekļvietnes/lietotnes apmeklējumu, pamatojoties uz sīkdatnēm vai citiem tiešsaistes identifikatoriem Sīkāku informāciju skatiet šīs sadaļas 3.3.1. un 3.4.1. punktā.
Piekrišana
Apmeklējot sociālo mediju platformu vai vispārēju tīmekļvietni, piemēram, ziņu portālu, mēs varam parādīt jums reklāmu, pamatojoties uz jūsu iepriekšējo mūsu tīmekļvietņu/lietotņu apmeklējumu. Tas tiek darīts tikai tad, ja esat piekritis Reklāmas un mērķauditorijas sīkdatnēm.
Jūs redzēsiet mūsu reklāmas sociālo mediju platformās tikai tad, ja būsiet tam piekritis sava sociālo mediju konta personīgajos iestatījumos. Tādejādi jūs varat redzēt personalizētas reklāmas, pamatojoties uz jūsu sociālo mediju profilu, jūsu kā klienta attiecībām ar mums un/vai iepriekšējiem mūsu tīmekļvietņu/lietotņu apmeklējumiem.
5.4 Analītikas un pārskatu juridiskais pamats (saistīts ar šīs sadaļas 4.1. un 4.2. punktu)
Leģitīmās intereses
Mēs veidojam anonimizētus pārskatus, tostarp uzņēmuma vadībai, lai iegūtu informāciju par klientu rīcības modeļiem mūsu digitālo pakalpojumu vai pārdošanas kanālu izmantošanā, un lai izprastu mūsu klientus un uzlabotu mūsu pakalpojumus.
Piekrišana
Pamatojoties uz jūsu piekrišanu, tiek ģenerēti detalizēti pārskati par lietotāju modeļiem, kas apvieno dažādus datu avotus. Šāda piekrišana tiek sniegta, izmantojot sīkdatņu iestatījumus, vai sniedzot to atsevišķi.
Juridisks pienākums
Saskaņā ar piemērojamiem tiesību aktiem mēs gatavojam dažāda veida pārskatus un tie mums ir jāiesniedz uzraudzības iestādēm vai jāpublicē kā mūsu gada vai ceturkšņa darbības rezultāti.
6. Cik ilgi mēs glabājam jūsu datus
Lai sazinātos ar jums:
- Ja esat apmeklējis mūsu tīmekļvietni, mēs varam ar jums sazināties nākamo 3 mēnešu laikā.
- Ja esat bijušais klients, mēs varam ar jums sazināties 3 gadus pēc jūsu pēdējā apdrošināšanas līguma darbības beigām.
- Lai nodrošinātu, ka mēs jums nosūtām tikai atbilstošas mārketinga ziņas, mēs parasti glabājam 13 mēnešus e-pastā vai īsziņā nosūtīto saziņu vai telemārketinga zvanu vēsturi. Pēc šī laika dati tiek pseidonimizēti, bet pēc 5 gadiem dzēsti vai anonimizēti.
Izņēmumi:
- Attiecībā uz personām, kas nav klienti, mēs parasti pilnībā dzēšam datus pēc 13 mēnešiem.
Lai pielāgotu jūsu kā klienta pieredzi
Mēs saglabājam datus ne ilgāk kā 5 gadus, lai pielāgotu jūsu klientu pieredzi, taču mēs vienmēr dzēšam jūsu datus, tiklīdz ir sasniegts mērķis, kuram dati tika vākti.
Piemēram, ja jūs apmeklējat mūsu tīmekļvietni un mēs tajā brīdī veicām testu attiecībā uz mūsu tīmekļvietnes produktu sadaļas ievada teksta diviem variantiem, mēs saglabājam datus 30 dienas.
Tiešsaistes un sociālo mediju reklāmām
Ja mēs esam datu pārzinis un sociālais medijs ir datu apstrādātājs, mērķauditorijas grupu saraksts, ko mēs sniedzam dažādām sociālo mediju platformām, tiek dzēsts saskaņā ar datu apstrādes līgumu, kas mums ir noslēgts ar attiecīgo sociālo mediju:
- Facebook/Instagram: 180 dienas;
- YouTube: 540 dienas;
- LinkedIn: 180 dienas.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka mēs nevaram kontrolēt, cik ilgi sociālie mediji glabā datus, ko tie ir savākuši par jums no citiem avotiem, un attiecībā uz kuriem tie darbojas kā datu pārziņi.
Analītikas un pārskatu sagatavošanai
Analītikas nolūkiem mēs glabājam datus pakalpojumā Google Analytics 26 mēnešus. Tomēr citiem mērķiem, piemēram, apdrošināšanas krāpšanas atklāšanai, mēs varam saglabāt sākotnēji ar Google Analytics savāktos neapstrādātos datus drošā vidē ilgāku laiku, bet nepārsniedzot 5 gadus.
Šie noteikumi attiecas tikai uz datiem par rīcību tiešsaistē. Attiecībā uz citiem mūsu rīcībā esošajiem datiem par jums, lūdzu, skatiet šo noteikumu sadaļu “Cik ilgi mēs glabājam jūsu personas datus?”.
7. Piekrišanas atsaukšana un atteikšanās
Mārketinga aktivitātes
Jums ir iespēja un tiesības jebkurā laikā atteikties no mārketinga aktivitātēm, kā arī mainīt un atsaukt savu piekrišanu sīkdatņu un citu tiešsaistes identifikatoru apstrādei.
Lai mainītu un atsauktu savu piekrišanu If sīkdatņu un citu tiešsaistes identifikatoru apstrādei, izmantojiet šo saiti.
Piekrišanas atsaukšana un atteikšanās no tiešā mārketinga
Jūs vienmēr varat atsaukt savu piekrišanu tiešajam mārketingam vai atteikties no tiešā mārketinga, nosūtot mums ziņu uz e-pastu: info@if.lv.
Kā atteikties no mārketinga dažādos sociālo mediju kanālos
Lai mainītu un atteiktos no mārketinga aktivitātēm sociālajos tīklos, lūdzu, izmantojiet tālāk norādītās saites:
Kādos gadījumos mēs varam nodot jūsu personas datus citiem?
Mūsu galvenais princips ir tāds, ka mēs nepārdodam, neizīrējam, neizplatām un citādi nenododam jūsu personas datus nevienai trešajai pusei mārketinga nolūkos. Saistībā ar šajos noteikumos iepriekš minētajiem mērķiem (sk. sadaļu “Kādi personas dati kādiem nolūkiem tiek izmantoti?”) mums dažkārt ir nepieciešams sniegt jūsu personas datus trešajām personām. Šādas trešās personas var būt gan neatkarīgi datu pārziņi (t.i., trešās personas, kurām ir savs likumīgs pamats apstrādāt jūsu personas datus, piemēram, citi apdrošinātāji/pārapdrošinātāji), gan datu apstrādātāji, kas darbojas mūsu vārdā un veic datu apstrādi tikai iepriekš minēto mērķu sasniegšanai (piemēram, pakalpojumu sniedzēji, kas uztur un atbalsta mūsu IT sistēmas).
Mēs vienmēr, lai aizsargātu jūsu personas datus, veicam atbilstošus tehniskus, fiziskus, juridiskus (noslēdzot datu apstrādes līgumus) un organizatoriskus pasākumus, kas atbilst piemērojamiem datu apstrādes un aizsardzības normatīvajiem noteikumiem. Jebkuri pakalpojumu sniedzēji tiek rūpīgi izvēlēti, un tiem ir jāveic atbilstoši pasākumi, lai nodrošinātu jūs personas datu konfidencialitāti un drošību.
Tālāk PDF failā skatiet kādi jūsu personas dati var tikt izpausti, ņemto vērā attiecīgo apdrošināšanas produktu un informācijas raksturu:
Kādos gadījumos mēs varam nodot jūsu personas datus citiem? (pdf, 337 kb)
Kur mēs apstrādājam jūsu personas datus
Jūsu personas dati galvenokārt tiek apstrādāta un uzglabāta Eiropas Savienības un Eiropas Ekonomikas zonas teritorijā. Ņemot vērā mūsu uzņēmējdarbības globālo raksturu un tehnoloģiskos risinājumus, atsevišķos gadījumos šajos noteikumos minēto mērķu sasniegšanai mēs varam nodot personas datus personām, kas atrodas citās valstīs.
Personas datu aizsardzības līmenis šādās valstīs var būt zemāks nekā tas noteikts ar Eiropas Savienības un Eiropas Ekonomikas zonas teritorijā esošo regulējumu. Līdz ar to datu pārsūtīšana uz citām valstīm notiek tikai saskaņā ar piemērojamiem tiesību aktiem, ievērojot atbilstošus aizsardzības pasākumus, t.i., pārsūtīšana tiek veikta tikai uz valstīm ar “adekvātu aizsardzības līmeni” (kā noteikts Eiropas Komisijas tīmekļvietnē Data protection adequacy for non-EU countries (europa.eu), vai ja tiek izmantoti Eiropas Komisijas standarta līguma noteikumi – Standard Contractual Clauses (SCC) - European Commission (europa.eu). Mēs saskaņā ar mūsu iekšējām drošības procedūrām veicam arī atbilstošus tehniskus un organizatoriskus pasākumus, lai novērstu jūsu personas datu neatļautu vai nelikumīgu apstrādi, nejaušu nozaudēšanu, iznīcināšanu vai sabojāšanu. Mēs regulāri atjauninām savas drošības politikas un procedūras, lai nodrošinātu mūsu un mūsu pakalpojumu sniedzēja sistēmu drošību un aizsardzību. Jūsu personas datiem var piekļūt tikai tie mūsu darbinieki un tikai tie pakalpojumu sniedzēju darbinieki, kuriem tas nepieciešams, lai veiktu datu apstrādi šajos noteikumos minēto mērķu izpildei.
Jūs vienmēr varat sazināties ar mums, lai iegūtu sīkāku informāciju par datu pārsūtīšanu uz valstīm, kas atrodas ārpus ES/EEZ, un par to, kādus drošības pasākumus mēs esam veikuši, lai nodrošinātu augstas aizsardzības līmeni, kas atbilst Eiropas Savienības Vispārīgās datu aizsardzības regulas Nr. 2016/679 noteiktajam aizsardzības līmenim.
Privātuma aizsardzības noteikumu atjaunināšana
Mēs uzskatām, ka privātuma aizsardzība ir ļoti svarīga, un mēs pastāvīgi cenšamies veikt uzlabojumus, lai mūsu veiktā personu datu apstrāde būtu vēl pārredzamāka un atbildīgāka. Tāpēc šie noteikumi laiku pa laikam var tikt atjaunināti, un visas izmaiņas tiks publicētas šajā tīmekļvietnē. Ja saskaņā ar piemērojamiem tiesību aktiem precizētajai vai mainītajai datu apstrādes darbībai būs nepieciešama iepriekšēja informēšana vai jūsu piekrišana, jūs par to tiksiet informēts vai jums tiks dota iespēja sniegt savu piekrišanu. Tāpat ir svarīgi, lai jūs ikreiz, kad izmantojat kādu no mūsu pakalpojumiem, iepazītos ar šiem noteikumiem, jo jūsu personas datu apstrāde var atšķirties no tā, kā tā tika veikta, kad iepriekš izmantojāt mūsu pakalpojumus.
Kontaktinformācija
Ja jums ir kādi jautājumi par to, kā mēs apstrādājam jūsu personas datus, varat sazināties ar mūsu datu aizsardzības speciālistu, rakstot uz e-pastu dpo@if.lv.
Ja vēlaties saņemt mūsu rīcībā esošo jūs personas datu kopiju, tā saukto “datu izrakstu”, lūdzu, sūtiet mums ar drošu elektronisko parakstu parakstītu iesniegumu uz e-pasta adresi dsr@if.lv vai sūtiet pašrocīgi parakstītu vēstuli If P&C Insurance AS Latvijas filiālei, Republikas laukums 2A, Rīga, LV-1010.
Pēdējā pārskatīšana: 18.04.2024.