Darba laiks svētkos

No 23. decembra līdz 2. janvārim zvani uz diennakts tālruni 67 338 333, ja noticis negadījums. Zini, ka skatīt esošās un iegādāties jaunas polises vienmēr vari Mans If profilā un If Mobile Baltics aplikācijā

Svētku laikā nebūsim pieejami konsultācijām par apdrošināšanas iegādi vai atlīdzībām. Šajā laikā pieteiktās atlīdzības izskatīsim pēc 2. janvāra.

Vēlam mierpilnus svētkus!

KASKO atlīdzība pēc negadījuma

Pirms sāc pildīt atlīdzības pieteikumu - sagatavo ar negadījumu saistītos dokumentus (piemēram, negadījuma vietas vai saskaņotā paziņojuma foto)

Kā pieteikt atlīdzību

  1. Aizpildi KASKO negadījuma pieteikuma formu internetā.
  2. Pieteikumam pievieno ar negadījumu saistīto dokumentu kopijas.
  3. Ja neizdodas pievienot dokumentus, sūti tos e-pastā, norādot atlīdzības lietas numuru.
  4. Zini, ka atlīdzību ātri un ērti vari pieteikt arī If Mobile Baltics aplikācijā.

Pēc pieteikuma aizpildīšanas

  1. Piesakot negadījumu internetā, saņemsi SMS un e-pastu kā apstiprinājumu, ka pieteikums ir reģistrēts.
  2. Izvēlies sev piemērotāko autoservisu un tuvāko dienu laikā dodies turp, lai atrādītu automašīnas bojājumus.
  3. Autoserviss novērtēs bojājumus un nosūtīs remontdarbu tāmi If.
  4. Mēs izskatīsim remontdarbu tāmi iespējami īsā laikā.
  5. Par tāmes apstiprinājumu tu saņemsi SMS.
  6. Pēc SMS saņemšanas sazinies un vienojies ar autoservisu par tev piemērotāko remonta uzsākšanas laiku.
  7. Kad esi vienojies par remonta laiku, piesaki maiņas auto, ja tas nepieciešams un esi izvēlējies If partnera servisu.