KASKO atlīdzība pēc negadījuma

Pirms sāc pildīt atlīdzības pieteikumu - sagatavo ar negadījumu saistītos dokumentus (piemēram, negadījuma vietas vai saskaņotā paziņojuma foto)

Kā pieteikt atlīdzību

  1. Aizpildi KASKO negadījuma pieteikuma formu internetā.
  2. Pieteikumam pievieno ar negadījumu saistīto dokumentu kopijas.
  3. Ja neizdodas pievienot dokumentus, sūti tos e-pastā, norādot atlīdzības lietas numuru.
  4. Zini, ka atlīdzību ātri un ērti vari pieteikt arī If Mobile Baltics aplikācijā.

Pēc pieteikuma aizpildīšanas

  1. Piesakot negadījumu internetā, saņemsi SMS un e-pastu kā apstiprinājumu, ka pieteikums ir reģistrēts.
  2. Izvēlies sev piemērotāko autoservisu un tuvāko dienu laikā dodies turp, lai atrādītu automašīnas bojājumus.
  3. Autoserviss novērtēs bojājumus un nosūtīs remontdarbu tāmi If.
  4. Mēs izskatīsim remontdarbu tāmi iespējami īsā laikā.
  5. Par tāmes apstiprinājumu tu saņemsi SMS.
  6. Pēc SMS saņemšanas sazinies un vienojies ar autoservisu par tev piemērotāko remonta uzsākšanas laiku.
  7. Kad esi vienojies par remonta laiku, piesaki maiņas auto, ja tas nepieciešams un esi izvēlējies If partnera servisu.

Kas ir aizvietošana (maiņas auto)

Pēc KASKO negadījuma pieteikšanas un remonta tāmes apstiprināšanas, uz laiku, kamēr auto tiek remontēts, jums ir iespēja saņemt maiņas jeb nomas auto (ja polisē šāds segums ir iekļauts).

Kas jādara, lai saņemtu maiņas auto?

  1. Piesaki KASKO negadījumu internetā vai pa tālruni 67338333.
  2. Pēc remonta tāmes apstiprināšanas un vienošanās ar servisu par remonta datumu, aizpildi maiņas auto pieteikuma formu internetā.  Svarīgi – piesaki maiņas auto vismaz 1 nedēļu pirms remonta sākšanas, lai varam nodrošināt, ka auto būs Tev pieejams.
  3. Pēc tam gaidi speciālista atzvanu, lai vienotos par precīzu maiņas auto saņemšanas laiku.

Uz cik ilgu laiku iespējams saņemt maiņas auto?

Maiņas auto tiek piešķirts uz laiku, kamēr auto atrodas servisā un tiek remontēts.

Kā rīkoties, ja noticis KASKO negadījums?

Tavai ērtībai esam sagatavojuši informatīvu materiālu, kur meklēt atbildes, ja noticis KASKO negadījums.

Kas ir diennakts autopalīdzība?

If piedāvā Diennakts autopalīdzības pakalpojumu, iegādājoties KASKO polisi.​ Autopalīdzība tiek sniegta teritorijā, kas paredzēta attiecīgajā KASKO polisē (teritoriālais segums var būt: Latvija, Baltija, Eiropa), ievērojot noteiktos limitus.

Ja nepieciešama palīdzība, zvani 24 h diennaktī (arī brīvdienās) pa tālruni 67 338 333.

Autopalīdzība ietver šādus pakalpojumus:

  • Konsultācijas pa tālruni
    24 h diennaktī saņemsiet profesionālu konsultāciju kā rīkoties, ja noticis negadījums.
  • Palīdzība uz ceļa
    Piemēram, jānomaina ritenis, nepieciešams piegādāt degvielu vai nevari iekļūt automašīnā, jo sabojājusies slēdzene vai drošības sistēma. Pakalpojuma sniegšana ir bezmaksas, bet izmaksas par piegādāto degvielu vai rezerves riteni jāsedz klientam.
  • Transportēšana
    Ja tehnisku bojājumu dēļ vai arī pēc negadījuma ar automašīnu vairs nav iespējams pārvietoties, Diennakts autopalīdzība transportēs automašīnu uz Tevis izvēlēto remontiestādi Latvijā. Ārzemēs auto tiks nogādāts uz tuvāko remontiestādi.
  • Taksometra pakalpojumi
    Ja ir nepieciešamība automašīnu transportēt, Autopalīdzības segums KASKO polisē paredz bezmaksas vadītāja un pasažieru pārvietošanu ar taksometru (līdz 30 km) no notikuma vietas.

Kas ir pašrisks

Ikvienā If KASKO polisē ir norādīts pašrisks - apdrošināšanas zaudējumu daļa, kas izteikta fiksētā naudas summā vai procentos, un kuru, notiekot negadījumam, sedz apdrošinājuma ņēmējs vai apdrošinātais, vai atlīdzības saņēmējs.

Mēs atlīdzināsim klientam zaudējumus gadījumos, kad zaudējumu apmērs pārsniegs polisē norādītā pašriska apjomu.

Apstiprinot remontdarbu tāmi, mēs vienlaicīgi informējam servisu par klienta pašriska apmēru. Lūdzam pašriska apmaksu servisā veikt līdz automašīnas remonta pabeigšanai.

Svarīgi zināt!

Pašrisks jāmaksā par katru apdrošināšanas gadījumu, neraugoties uz to, vai zaudējumus klienta automašīnai nodarījusi kāda persona vai nezināms, nenoskaidrots transportlīdzeklis, vai arī klients tos radījis pats.

Piemērs pašriska aprēķinam:
Automašīnas remontdarbu izmaksas ir 5000 EUR.
Polisē norādītais pamata pašrisks ir 200 EUR.
Mēs servisam apmaksājam remonta izdevumus 4800 EUR apmērā, savukārt klients servisā līdz automašīnas saņemšanai apmaksā pašrisku 200 EUR apmērā.