OCTA apdrošināšana vēl joprojām ir spēkā kā ierasts. Latvijā, Igaunijā un Lietuvā izsniegtās Zaļās kartes joprojām ir derīgas visās Zaļās kartes valstīs (tostarp Ukrainā, Baltkrievijā un Krievijā) un otrādi. Tomēr būtu jāņem vērā, ka mūsu iespējas palīdzēt klientiem, kas atrodas Krievijā un Baltkrievijā, ir ļoti ierobežotas šo valstu finanšu sektoram noteikto sankciju dēļ. Tāpēc paaugstinātā riska dēļ aicinām atturēties no došanās uz Krieviju un Baltkrieviju.
Savukārt, kā norādīts pārskatā par OCTA apdrošināšanas normatīvajiem aktiem Zaļo karšu sistēmas dalībvalstīs (COB Compendium), Ukrainā noteikti šādi izņēmumi:
“Apdrošinātājs neatlīdzina zaudējumus, kas radušies ceļu satiksmes negadījuma, kas radies nemieru, pilsoņu kara, militāru konfliktu, terora aktu, nepārvaramas varas, munīcijas eksplozijas rezultātā."
Zaļo karšu biroja padome norādījusi, ka viņi nav tiesīgi interpretēt Ukrainas normatīvos aktus, jo to ir tiesīgs darīt tikai Ukrainas Zaļo karšu birojs, bet, ja Latvijā reģistrēts transportlīdzeklis aiz neuzmanības izraisa avāriju Ukrainā, tad to nevarētu interpretēt kā “militāra konflikta izraisītu” negadījumu. Savukārt, ja transportlīdzekli, piemēram, konfiscētu Ukrainas vai Krievijas militārie spēki un šie spēki izraisītu avāriju, situācija varētu būt citāda. Bet atkal tas nozīmētu Ukrainas normatīvo aktu interpretāciju.