No 23. decembra līdz 2. janvārim zvani uz diennakts tālruni 67 338 333, ja noticis negadījums. Zini, ka skatīt esošās un iegādāties jaunas polises vienmēr vari Mans If profilā un If Mobile Baltics aplikācijā.
Svētku laikā nebūsim pieejami konsultācijām par apdrošināšanas iegādi vai atlīdzībām. Šajā laikā pieteiktās atlīdzības izskatīsim pēc 2. janvāra.
Vēlam mierpilnus svētkus!
Ceļojumu apdrošināšana pēc negadījuma
Pieteikt atlīdzību+371 66888833
If palīdzības tālrunis - zvani 24/7
zvaniem no ASV:
+1 954 370 64 04
Nepieciešama medicīniskā palīdzība - ko darīt
Ja ceļojuma laikā nepieciešama profesionāla medicīniskā palīdzība - pēkšņa saslimšana, gūta trauma, vai nepieciešama akūta zobārsta palīdzība - dodies uz tuvāko ārstniecības iestādi, neatliekamos gadījumos izmanto vietējo ātrās palīdzības dienestu.
Ja tavi ārstēšanas izdevumi ir nelieli
- Vienkāršākais un ātrākais veids ir par saņemto medicīnisko palīdzību norēķināties pašiem. Ārstniecības iestādē noteikti pieprasi maksājumu apliecinošu dokumentu, kurā norādīts, par ko veikts maksājums, un medicīnisko izrakstu ar diagnozi. Saglabā ārsta izrakstīto recepti un čeku par medikamenta iegādi.
- Pēc atgriešanās Latvijā - aizpildi internetā pieteikumu par zaudējumu atlīdzināšanu.
Ja ārstēšanās izdevumi ir lieli un tavā rīcībā esošie līdzekļi nav pietiekoši
- Lai norēķinātos par medicīniskajiem pakalpojumiem, zvani uz If palīdzības tālruni +371 66888833 (zvaniem no ASV +1 954 370 64 04), nosauc savu vārdu, uzvārdu, polises numuru, darbības termiņu, un informē par nepieciešamo palīdzību. Pēc polises datu pārbaudes ārstniecības iestādei tiks garantēta pakalpojumu apmaksa.
Transportēšana un repatriācija
Gadījumā, ja ceļojuma laikā gūtas traumas vai slimības rezultātā ir nepieciešama transportēšana, lai atgrieztos atpakaļ mītnes zemē, zvani uz If palīdzības tālruni +371 66888833 (zvaniem no ASV +1 954 370 64 04).
Nāve
Ja ceļojuma laikā iestājusies apdrošinātās personas nāve, nekavējoties sazinies ar mums, zvanot uz If palīdzības tālruni +371 66888833 (zvaniem no ASV +1 954 370 64 04).
Pazudusi, bojāta vai aizkavējusies bagāža - ko darīt
Zaudējumus par bagāžas bojājumiem atlīdzinām, ja tavā ceļojumu apdrošināšanas programmā iekļauts bagāžas nozaudēšanas, bojāšanas vai aizkavēšanās risks.
Bagāžas aizkavēšana
Ja pārvadātāja vainas dēļ bagāžas piegāde ceļojuma galamērķī ir aizkavējusies ilgāk par 4 stundām, pieprasi apliecinājumu par bagāžas aizkavēšanos no pārvadātāja. Ja nepieciešams iegādāties pirmās nepieciešamības preces (drēbes, apavus, higiēnas preces), saglabā maksājumu apliecinošus dokumentus par to iegādi.
Par izdevumiem, kas radušies saistībā ar bagāžas aizkavēšanos atgriežoties Latvijā, atlīdzības izmaksa nav paredzēta.
Bagāžas bojājums
Ja, ierodoties ceļojuma galamērķī, konstatē, ka bagāža ir bojāta, pieprasi pārvadātājam apliecinājumu par bojātas bagāžas izsniegšanu. Bojātā bagāža, par kuru vēlaties pieprasīt atlīdzību, jāsaglabā un jāiesniedz bojātās bagāžas fotogrāfijas.
Pēc atgriešanās Latvijā - aizpildi internetā pieteikumu par zaudējumu atlīdzināšanu.
Notikušas ceļojuma izmaiņas - ko darīt
Ceļojuma atcelšana
Ja nav iespējams uzsākt ceļojumu:
- Nekavējoties (ja iespējams) atcel lidojumu, viesnīcu un citas ar ceļojumu saistītās rezervācijas;
- Pieprasi un saglabā dokumentus par rezervāciju atcelšanu vai jau veikto biļešu apmaksu;
- Aizpildi internetā pieteikumu par zaudējumu atlīdzināšanu.
Ceļojuma pārtraukšana vai aizkavēšanās
Ja nākas atgriezties mājās no ceļojuma ātrāk kā paredzēts, vai, ja sabiedriskais transports nokavējis ierašanos ceļojuma starpposmā, un tu nokavē nākamo reisu:
- Pieprasi papildus izziņu no pārvadātāja par transporta aizkavēšanās iemeslu.
- Pēc atgriešanās Latvijā - aizpildi internetā pieteikumu par zaudējumu atlīdzināšanu.
Esi nodarījis kaitējumu citam vai nepieciešama juridiskā palīdzība - ko darīt
Šie zaudējumi tiks atlīdzināti, ja Jūsu ceļojumu apdrošināšanas programmā iekļauti norādītie riski.
Civiltiesiskās atbildības apdrošināšana
Gadījumā, ja ceļojuma laikā tu nodarīji zaudējumus trešās personas dzīvībai, veselībai vai mantai, piemēram, slēpojot notikusi sadursme ar citu slēpotāju, un tādēļ viņam nepieciešama medicīniskā palīdzība, vai tavs bērns blēņojoties sabojā izstādē mākslas priekšmetu:
- Nekavējoties informē mūs par notikušo, zvanot uz If palīdzības tālruni +371 66888833 vai rakstot epastu
- Parūpējieties par zaudējuma faktu un apmēru apliecinošiem dokumentiem, t.sk. cietušās trešās personas vai tās pārstāvju rakstveida iesniegumu par nodarīto zaudējumu.
- Pēc atgriešanās Latvijā - aizpildi internetā pieteikumu par zaudējumu atlīdzināšanu.
Juridiskā palīdzība
Gadījumā, ja ceļojuma laikā tev nepieciešama juridiskā palīdzība:
- Nekavējoties informē mūs par notikušo, zvanot uz If palīdzības tālruni +371 66888833 vai rakstot epastu
- Pēc atgriešanās Latvijā - aizpildi internetā pieteikumu par zaudējumu atlīdzināšanu.