Nesaņēmi e-pastu no If?
Vai gaidi svarīgu e-pastu no If Apdrošināšanas un šķiet, ka tas nav izsūtīts? Varbūt iemesls ir Tavas e-pasta kastītes noteikti iestatījumi?
Pamēģini veikt šādas darbības:
1. Izskati dažādas e-pasta pastkastītes mapes
No mūsu klientiem, kas izmanto gmail.com, yahoo.com, inbox.lv un citas e-pasta programmas, esam dzirdējuši par gadījumiem, kad nav saņemta vēstule. Mēdz gadīties, ka vēstule tomēr ir sasniegusi adresātu, taču, tā kā dokuments ir izveidots ar automātiskas sistēmas palīdzību, tas ir nokļuvis kādā no tālāk norādītajām mapēm:
2. Atjauno savas pastkastītes iestatījumus
Ja konstatē, ka If Apdrošināšanas vēstules ir nokļuvušas kādā no šīm mapēm, noteikti atzīmē iestatījumos, lai šī sūtītāja vēstules tiktu novirzītas uz galveno pastkastīti. Piemēram, Gmail lietotāji to var izdarīt šādi:
- Ievelc If vēstuli savā Galvenajā (angliski: Primary) jeb Inbox mapē.
- Gmail prasīs apstiprinājumu, lai to pašu darītu arī nākotnes e-pastiem no If, spied “Jā”.
Atceries!
Tev adresētos apdrošināšanas dokumentus un rēķinus vienmēr atradīsi atrast Mans If profilā un If Mobile Baltics aplikācijā.
Gadījumā, ja šeit neatrodi vajadzīgo informāciju, sazinies ar mums, rakstot uz e-pastu info@if.lv vai zvanot uz tālruni 67 338 333.