Saņem rakstisku pretenziju no cietušās personas, kurā cietušajai personai ir jānorāda - kontaktinformācija (vārds, uzvārds, e-pasts, tālruņa numurs un adrese), tai radītie zaudējumi.
Pieteikumam pievieno cietušā pretenzijas un citu dokumentu kopijas.
Ja neizdodas pievienot dokumentus, sūti tos e-pastā, norādot atlīdzības lietas numuru.
Zini, ka atlīdzību ātri un ērti vari pieteikt arī If Mobile Baltics aplikācijā.
Pēc pieteikuma aizpildīšanas
Piesakot negadījumu internetā, saņemsi e-pastu kā apstiprinājumu, ka pieteikums ir reģistrēts.
Ar tevi un/vai ar cietušās puses pārstāvi sazināsies mūsu atlīdzību speciālists.
Mūsu atlīdzību speciālists pieņems lēmumu par atlīdzību 10 darba dienu laikā pēc visu nepieciešamo dokumentu saņemšanas.
Par pieņemto lēmumu tiks nosūtīts rakstisks paziņojums.
Mēs atlīdzināsim cietušajai personai radušos zaudējumus saskaņā ar Jūsu civiltiesiskās atbildības apdrošināšanas veida un polises noteikumiem.
Noticis negadījums - ko darīt
Vispirms dari visu iespējamo, lai apturētu negadījuma cēloni, un novērstu turpmāko zaudējumu un bojājumu rašanos trešajām pusēm.
Ziņo par notikušo attiecīgajām valsts iestādēm: noplūdes gadījumā - avārijas dienestam, ugunsgrēka gadījumā – ugunsdzēsības dienestam, ja noticies nelaimes gadījums – ātrajai palīdzībai, nepieciešamības gadījumā arī valsts policijai u.c. dienestiem.