Viens no galvenajiem iemesliem augstām atlīdzības izmaksām ir augstas elektroauto remonta cenas. Diemžēl īsti nav piepildījies solījums par to, ka elektroauto ir mazāk kustīgu detaļu un tāpēc tie bojājas retāk. Uz ceļiem esošās bedres nesaudzē ne elektroauto riepas un diskus, ne arī piekari. Turklāt elektroauto ir smagāki nekā iekšdedzes spēkrati.
Pēc nopietnāka negadījuma elektroauto remonts noteikti būs sarežģītāks nekā automašīnām ar iekšdedzes dzinēju. Tas ir izskaidrojams ar jaunākajām tehnoloģijām, kas atrodamas elektroauto, kā kameras, sensori un citas modernas iekārtas. Arī kvalificētu mehāniķu, kas specializējas elektrisko automobiļu servisā, ir daudz mazāk.
Akumulatoru un to nomaiņas izmaksas ir viens no būtiskākajiem faktoriem, kas apdrošināšanas uzņēmumiem sagādā lielas raizes. Akumulatori parasti ir uzstādīti zem pasažieru salona un aizņem lielu platību, kas padara tos neaizsargātākus pret bojājumiem. Praksē redzams, ka parastam auto nenozīmīgs trieciens – piemēram, uzbraukšana uz akmens parkošanās laikā – var prasīt nelielu remontu. Savukārt elektriskajam transportlīdzeklim tas var nozīmēt pat norakstīšanu, jo akumulatora izmaksas var sasniegt pat pusi no automobiļa iegādes cenas.
Vēl lielākas problēmas var izvērsties ar lietotiem elektroauto. Ja ar jaunu elektroauto var vērsties pie dīlera un tam ir skaidra vēsture un garantija, tad lietota elektroauto īpašnieki ne vienmēr var būt droši par auto vēsturi, jo tiem var būt slēpti bojājumi. Ir gadījumi, kad elektroauto ir slīcis, dedzis un tālāk nonācis kādā no Eiropas valstīm, kur atjaunots un nonācis jauna īpašnieka rokās. Šāda veida auto rada paaugstinātus un neparedzamus riskus tālākā tā lietošanā, kā arī jaunos negadījumos var apdraudēt pasažieru veselību un dzīvību.